Tijdelijk €25 aanbetaling

Amazonat Jungle Lodge

8.2FantastischScore uit 10 reviews

Lodge info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Amazonat Jungle Lodge

• 9René Luyten22-10-2014

fantastische plek

Afzonderlijk efficiënte houten verblijfplaatsen op een eilandje in de rivier, met terras en langs alle kanten uitzicht op de natuur. Interessante uitstappen met gids van lokaal bureau en lokale gidsen in het regenwoud en naar de Marron (Surinaamse bosnegers) dorpen. Een gezellige centrale zitplaats met een goed restaurant. Veel informatie en presentatie over het gebied.

• 9Michel08-10-2011

droomlocatie!!!

Riante bungalows waarin je echt op je gemak voelt. Lekker buiten in Hangmat luisteren naar de vele krekels,vogels en andere dieren geluiden. Weinig muggen!!!!! Apart. Komt door de ligging zegt men. Er is een kunstmatig strand rondom het complex. En vanuit de lodge loop je zo de jungle in. Wij hadden een gids die ook programmas maakte op National Geograpic. Echte kenner en held. Toen plots een hoosbui ontstond hakte hij wat bladeren los en we hadden kurkdroge plu. Eten is simpel maar prima. Men verblijft in Amazonat voor de natuur en stilte. Relaxt.

• 9Stefan Eerens01-11-2009

aanrader maar accomodatie basic

Gelegen op 2 uur rijden van de luchthaven van Manaus! zwembad aanwezig en in orde. Kamers basic, ontbreekt aan airco wat in het tropisch klimaat geen overbodige luxe is. geen keuze bij het eten. Weinig engelssprekend personeel. Grote troef zijn toch wel de excursies die prima georganiseerd zijn en de gids (Enrique) gaf toch wel een heel grote meerwaarde. lodge op zich in een mooi kader gelegen maar als hotel basic. Beste tijd van onze rondreis omwille van het kader en de excursies, niet omwille van de accomodatie.

• 10Bert en Elles15-07-2009

Geweldige plek in de Amazone

Wij waren drie dagen in de Amazon Jungle lodge. We hadden er wel langer willen blijven, maar moesten verder. We kregen van Christine de suite aangeboden, omdat deze vrij was. Een cadeautje, zei ze. Het was top, prachtige kamer, heerlijk eten en dat midden in de Amazone. Geweldig! Christine is trouwens een hele lieve vrouw, die het haar gasten helemaal naar de zin wilt maken. Het eten was perfect, zo ook de trekkings door de jungle. De overnachting in Janes Place was echt een unieke ervaring, midden in de natuur, pikkedonker, alleen de vuurvliegjes zijn zichtbaar. Ook onze gids was super, met veel kennis van dieren , planten en bomen en met veel humor verteld. Kortom: Amazon Jungle Lodge is top, met geweldige mensen.

• 8Carolien21-03-2009

Mooi maar duur

Schone huisjes die ruim zijn opgezet. Eigen terras met hangmat e.d. Op het park vind je een meertje en een zwembad. We zijn ook 1 nacht op het flotel van Amazonat geweest. Zer zeker een aanrader, wat ons betreft het beste deel van ons verblijf (op zoek naar kaaimannen, piranha vissen vanuit je kamer... TOP!). Eten is wel goed, maar er is geen keuze. Je krijgt een bordje met dat wat ze gemaakt hebben en dat is het dan ook. Lust je het niet... heb je pech! We hebben 4 dagen Amazonat geboekt maar de transfer chauffeur kon ons hotel niet vinden waardoor we op de eerste dag pas om 17 uur aankwamen en de laatste dag moesten we (regel van hotel) om 7.30 uur uitchecken. Dus je betaald voor 3 nachten en 2 dagen. Wanneer word aangeboden dat je de laatste dag 's avonds kunt vertrekken moet je flink bijbetalen, houd hier rekening mee!

• 5Roelant16-07-2008

Geen aanrader

Vanwege logistieke problemen met (van te voren afgesproken) ophaal-vervoer en tour zijn we 4 uur lang gedropped om ons te vermaken in een gesloten winkelcentrum. Dit omdat de guide eerst wat mensen moest droppen op het vliegveld. Hij was echt de hele dag aan het rekken. In totaal hebben we van de drie dagen maar 1 dacht echt in de Amazone gezeten. Het park, de kamers en de ontvangst was verder prima hoewel niet echt in de jungle. Het is echt een resort. Het eten was erg slecht en wij konden ons verhaal niet kwijt bij de eigenaar. Wij wilden verhaal halen waarom we een dag moesten wachten en kregen meteen dreigementen terug! Nooit meer hier en geen aanrader!

• 7Roelant16-07-2008

Mooi aangelegd park maar niet zo ver van bewoonde wereld. Drinken en aankomst was prima verzorgd maar het eten was erg slecht. De natuur kwam een beetje onecht over (de spin zien, de slang zien). Service was het grootste minpunt; vanwege logistieke problemen met (van te voren afgesproken) ophaal-vervoer en tour zijn we 4 uur lang gedropped om ons te vermaken in een gesloten winkelcentrum en hebben we van de 3 dagen maar 1 dag echt in de amazone gezeten. Geen aanrader.

• 9Natalie12-06-2008

Amazonat is echt de plek om lekker te genieten van de echte natuur van het Regenwoud!

Het personeel is erg vriendelijk en het eten is ook erg goed! Op het resort vindt je onder andere een orchideeenpark, een meertje en zwembad waar heerlijk verkoeling in kan worden gezocht, biblotheek.

De lodge is netjes verzorgt en schoon, een heerlijk bed en buiten een heerlijke veranda.

• 9Ivo van Hoek24-04-2008

Een fantastische accommodatie om de echte Amazone te ervaren. Enorm mooie en interresante jungle tochten, en heerlijk ontspannen boottochten op één van de mooiere zijrivieren van de Amazone waar we veel dieren hebben gezien en soms zelfs vastgehouden waaronder kaaimannen, piranhas, roze dolfijnen en luiaards. De lodges zijn lekker knus en bevinden zich in een heerlijke setting, omgeven door jungle. Ik heb eenorm genoten van de actieve jungletochten, waarna we heerlijk vanaf de hangmat of het zwembad luisterden naar de toukans, aras, amazone papegaaien en andere dieren. Kleine aapjes die 's ochtends brutaal vruchten komen stelen uit de fruitbomen die zich op het resort bevinden. Kortom, ik kan niet wachten terug te gaan naar het paradijs.

• 8Jan Kuperus23-12-2007

Prachtig en ruim in het Amazonegebied gelegen lodge met bungalows voor de gasten. Goede sfeer. Een bibliotheek waar je gratis lectuur mag omruilen. Prima georganiseerde excursies, zowel te voet als per boot

Lodge Amazonat Jungle Lodge info

• Adresgegevens