Hotel Amazon Ecopark Jungle Lodge

Hotel Amazon Ecopark Jungle Lodgestersterster

8.7Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Manaus

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Amazon Ecopark Jungle Lodge voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Amazon Ecopark Jungle Lodge

• 2017
    9Mara10-05-2017

Heel indrukwekkend!

Het is een hele bijzondere locatie. Per boot(je) naar de lodge gegaan. Daar leeft alles en iedereen buiten. De kamers zijn perfect. Kleine, houten huisjes op palen met een slaap- en badkamer. Niet luxe maar precies goed. Eten in het restaurant was een ervaring. De kok bereidde elke avond een uitstekend buffet met lokale producten. Heel bijzonder! Verder de hele dag excursies onder leiding van zeer ervaren gidsen.

Gereisd met partner in mei 2015

• Oude reviews

9John30-08-2013

Slapen met oerwoudgeluiden

Wat een ervaring was dit. Een hotel midden in de Jungle van Brazilie.

Het was laag water en moesten daardoor best ver lopen om bij het hotel te komen maar ook dat was een geweldige ervaring.

Op kaaimannenjacht geweest en piranhas gevangen en gegeten.

Helemaal top.

Gereisd met vrienden in september 2001

• 8jackysmit07-04-2013

Prachtig gelegen aan rand van rivier en jungle

4 e hotel tijdens onze rondreis. Goede kamer, schoon en lekker bed. Douche is wel wat klein maar is schoon. Airco aanwezig. Lodges zijn per 3 gelegen in het park. Op basis van volpension verblijf. Het eten alles in buffetvorm is fantastisch! Drankjes zijn erg duur in vergelijk met andere hotels in Brazilië. Leuken uitstapjes te maken zoals naar de meeting of the rivers. een wandeltocht door de jungle een kanotocht, kaaiman spotten en piranha vissen, een dialezing over het Amazone gebied. Gezellig barretje en een winkeltje waar je oa souvenirs en regenjassen kunt kopen.
    20 miniuten duurt het tochtje met de boot naar het haventje in Manaus. Aardig personeel, wat ons goed heeft geholpen ivm een eerdere uitcheck voor familiebezoek in Manaus. Taxi bracht ons gratis dag ervoor naar familie ipv de volgende middag naar vliegveld.

Gereisd met partner in maart 2013

• 0Maartje19-06-2012

Geweldig bijzonder plekje

Deze logde ligt op een heel bijzonder plekje midden in de jungle. De mensen die er werken zijn erg vriendelijke en de gidsen voor de tripjes die je vandaar maakt zijn gezellig en interessant

Gereisd met partner in februari 2011

• 10Nicole27-10-2010

Een topper!

Mooie accomondatie, vriendelijk personeel en gidsen met ontzettend veel kennis over de omgeving. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8annelies06-04-2010

Prima lodge

Vanuit Manaus maar 15 minuten varen, het ligt aan de Rio Negra. De meeste mensen verblijven 3 nachten en heb je met een groep dezelfde uitstapjes steeds, wel gezellig en een vaste gids, wij hadden Edison, een prima gids. Je bezoekt twee indianreservaten, was wel leuk, de ander viel tegen. Je maakt een boottocht naar waar de Amazone en de Rio Negra samenkomen, 2 kleuren water. We zijn naar de apenopvang geweest, wandeling door de jungle, kaaimannen spotten s' avonds en wisten vissen op piranha's, maar dat is helaas niet gelukt. Eten is in buffetvorm en prima verzorgd.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Shirley16-02-2009

Midden in de amazone

Wij zijn eind december geweest in het ecopark. Lodges zijn luxe. Airco en badkamer met toilet en douche. Het natuurbad is erg mooi. 'S avonds op weg naar het bad wel een gevaarlijke slang tegengekomen. Een echt amazone gevoel dus. Het eten is prima en de excursies ook. Prima verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 9JanH12-11-2008

zeer goed

De topper tijdens onze rondreis door Brazilië. Ligt in de jungle en toch heb je het nodige comfort. Prachtig wit zandstrand en uitermate aangenaam natuurlijk zwembad. De dieren moet je erbij nemen, daarvoor ga je toch naar de jungle of niet soms? Het enige minpunt was het belachelijke betalingssysteem.

Gereisd met partner in september 2008

• 8verdievel08-12-2007

Veel keuze tijdens het ontbijtbuffet en diner. Kamer met airco (dit is uitzonderlijk voor het amazone gebied) Natuurlijk zwembad viel tegen. Zag er echt niet proper uit. Bezoek aan de indianen familie viel tegen. Was precies of alles in scene gezet was. De familie kwam naar het hotel in plaats van wij naar het dorp. Raar systeem om drank te betalen. Je moest eerst een soort speelgoed geld kopen en daarmee kon je dan drank bestellen.

Gereisd met partner in november 2007

• 9Kwadijk30-10-2006

15 min varen van Manaus. Uitstekende locatie midden in de natuur. Drankjes in verhouding duur. Geen visa. Kleren wassen is in heel Brazilie duur. Van taxfree niks gemerkt .

Gereisd met familie in oktober 2005

1 tip over Hotel Amazon Ecopark Jungle Lodge

• Maartje, 19-06-2012

Als tip zou ik meegeven om zoveel mogelijk uitstapjes te maken

0 vragen over Hotel Amazon Ecopark Jungle Lodge

• Overige servicesHanddoeken(service)