Hotel Blue Tree

HotelWeer vandaag29°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Tree voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Blue Tree

Blue Tree

weltreisender
31-8-2009

Habe in diesem Hotel knapp 18 Monate verbracht (Geschäftlich) und war immer hoch zufrieden. Wenn es mal Pobleme gab (verstopfte Toilette oder Klima Anlage defekt) wurde einem Umgehend geholfen (was is Brasilien nicht Standart ist. Hier hat man bei vielen Sachen einfach mehr Zeit) Personal ist sehr professionell und freundlich. Die Lage ist absolut Traumhaft ca. 70 Meter bis zum Wasser.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Tree in Macae, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Tree zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Tree scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.