Hotel Sleep Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Sleep Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sleep Inn in het Nederlands

fantastische lokatie

D.Reso, 14-8-2013

Voor mn werk moest ik een paar keren naar Joinville.Uitstekende lokatie hartje centrum.Mueller shopping mall(overdekt winkelcentrum)net 5 min lopen v.h hotel.Uitgaans leven en bars en restaurant ook maar 5 min vanuit het hotel.15 min met de auto heb je ook nog Joinville Shopping Garden de grootste en nieuwste overdekte winkel centrum.Openbaar vervoer is zo'n 10 min maar ik had een bedrijfs auto dus heb ik geen gebruik van gemaakt.Personeel heel klantvriendelijk je wordt altijd geholpen.Ontbijt vond ik ook perfect verschillende variaties aan eten.Kleding vanuit de wasserette werden ook optijd zoals beloofd in je kamer netjes opgehangen.kamers worden elke dag netjes opgeruimd.Ik heb geen waardering gegeven omtrent de kindvriendelijkheid omdat ik er voor mn werk daar moest zijn.Prijs kwaliteit kan ik ook geen waardering geven want dat werd door mn werkgever betaald.Beste reis tijd tussen april en oktober daarna heb je alleen maar regen weer en dat wil je niet mee maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sleep Inn in Joinville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sleep Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sleep Inn scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.