Hotel Casa na Praia

We hebben een aantal aanbieders voor Casa na Praia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Casa na Praia in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Klein Paradijsje

a van der sluis
30-8-2012

Casa na Praia is kleinschalig, heeft een heerlijk zwembad van 15x5 meter en ligt direct aan het strand. De ontbijtplaats is uniek, voeten in het zand en uitzicht op strand en duin. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Kamers zijn niet groot, maar dat is ook niet nodig, je slaapt er alleen maar. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt! Locatie is een van de beste in Jeri, 25 meter van het hoofdstraatje en direct aan het strand met uitzicht op de bekende duin. Airco in de kamer werkte perfect. Een aanrader als je van kleinschalig houdt. Wij waren er met 2 volw. en 2 kinderen van 13 en 16jr. Veel kiten en windsurfen en af en toe een buggytoer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa na Praia in Jericoacoara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa na Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa na Praia scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.