Géén boekingskosten

+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 26 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Praia Das Ondas

• 9arnaud08-10-2015

rustig, netjes

een tamelijk kleine pousada maar waanzinnig netjes onderhouden en direct aan een schitterend strand. door de weeks waren we bijna de enige gasten en kregen ook een gratis upgraded. aardig en vakkundig personeel. eten op de pousada is best van een goede kwaliteit en nog best netjes geprijsd, maar een beperkt in de keuze. in de directe omgeving is er helemaal niets te doen, maar het naastgelegen dorp praia da forte is prima met een taxi te doen en is gezellig om eens wat anders te eten. in het weekend zat de pousada trouwens helemaal vol, met allerlei brazilianen die een weekendje weg gingen.

• 8J. P. Schenkeveld16-06-2014

mooi plekje op aarde

weekje WK met Pousada Praia das Ondas als uitvalbasis. Fantastische week beleeft bij Ger en Maria. Het strand is fenomenaal mooi met wel een sterke branding dus let op met kleine kinderen. Ontbijt en kamers op niveau, Ger zeer behulpzaam met tips en informatie wat erg handig is voor een leuk programma. Personeel erg aardig, zeker een keer terug voor een weekje relaxen..

• 5w.r.wigboldus27-07-2013

Mooi maar slechte sfeer

Mooi aan een schilpaddenstrand gelegen pousada; Accomodatie goed onderhouden en compleet met koelkast, airco, breedbeeld tv, kluisje. Prachtig aangelegde tuin met veel wild gedierte w.o. aapjes, twee soorten kolibri's en reuzenschildpadden. Zwembad met zeezicht. Uitstekend, redelijk geprijsd restaurant. Leuke uitstapjes mogelijk gids Barry. Middag + muziekavond Bahia de Salvador is zeer de moeite waard. Weinig last van muggen.Toch komen we niet terug. De zee heeft een te sterke branding om er in te gaan. De huishonden komen dagelijks bedelen in het restaurant. In het zwembad worden je spullen groen. Bij meerdere toeristen was de eindafrekening honderden euro's te hoog. Bij één toeriste was het andersom. In het restaurant moeten bonnetjes op de kamer gezet maar men krijgt geen kopie. Nauwelijks hengelsportmogelijkheden terwijl op de pousada website anders was beweerd. In het woud is weinig fauna te zien. De eigenaars Ger en Maria, die je steeds tegen komt, waren onsympathiek.

• 4janssen9913-05-2013

Mooi maar toch nooit meer

De ligging aan een schildpaddenstrand is fraai. Prachtige, uitstekend onderhouden tuin met fraai zwembad met zeezicht. Voor poussadabegrippen goede huisjes met douche, gratis save, koelkast, airco en flatscreen tv. Goed restaurant. Incl. is 1x p/w een klein, dun strandlaken. Gratis, goed werkend WIFI. Bij restaurantjes in omgeving gegeten en nergens ziek geworden. In de pousada tuin zitten veel dieren: apen, reuzenpadden, kikkers, twee soorten kolibri's, andere vogels, groene en oranje slangen ( ca 60 cm en waarschijnlijk niet giftig), landschildpadden, een konijn, honden, katten, salamanders, muggen (niet veel). Goed excursieaanbod in eigen beheer. Wel prijzig en reisleider Barry lijkt ADHD te hebben. Accomodatie en tuin proper (wel hondendrollen in de tuin). Half pension betekent hier een goed ontbijt en een ruim hoofdgerecht Op de eindafrekening blijken voor- en nagerecht opeens berekend te worden. Bij tourop. kost diner het dubbele als ter plaatse.Uitbaters te gastonvriendelijk.

• 9Ingrid Cremers29-11-2012

Konden we maar al weer terug naar de Pousada...

We hebben het paradijs op aarde gevonden. Voor een vakantie, weg van de grote drukte, moet je in Pousada Praia das Ondas zijn! Het kleinschalige maakt je vakantie juist zo groots! Verblijf in één van de ruime, prima uitgeruste en onderhouden bungalows, vlakbij het 'bijna-voor-jou-alleen-strand', én met bovendien nog 2 zwembaden in de dagelijks netjes onderhouden tuin.Zwem, doe even rustig aan in de hangmat op je terras of kies voor iets actiever. Natuur in overvloed rondom en in de verdere omgeving. Voor wie graag op ontdekking wil naar steden in de buurt op zoek naar cultuur, of natuuruitstappen wil maken staat de fantastische gids Barry klaar. Bovendien zijn zowel de eigenaars, Ger en Maria, als het personeel supervriendelijk en steeds klaar om je te helpen, je voelt je dadelijk thuis. De keuken is ERG lekker en helemaal niet duur, de 2 extra kg bij thuiskomst zijn het bewijs! Een ding is spijtig: we kunnen slechts 1 x per jaar op vakantie...

• 8J,Sormani06-03-2011

een heerlijke plek om te onthaasten

De ligging aan het strand is prima. Kamers ruim en watervoorziening (douche)goed Eten ,uitgebreide ontbijt tafel en lunch en diner prima Voor de lefhebbers van zwemmen ,de zee enook 2 zwembaden

• 9Magda en Jaap Jagt02-10-2010

Altijd een zeer speciale plek!

Pousada Praia das Ondas:

De eigenaren Ger en Maria Zwaard, hun Personeel, de Accomodatie, de Locatie met het waanzinnige Strand en de 2 Zwembaden, de heerlijke Keuken, de Gastvrijheid en Zorg voor de gasten, de Rust, de aangeboden Excursies, het Manguezal-project (vraag Ger).....Genieten met een grote G!!! Voor de derde keer zeggen wij: This feels like Heaven

• 10Rick,Esther,Noa en Niels14-08-2010

sprookjesvakantie

We zijn er met z'n tweeen in december 2003,2004 en 2005 geweest. Heerlijk we gaan weer in december 2010 maar dan met onze kids van 1 en 3 jaar.Kunnen niet wachten om weer te gaan wat een fantastische locatie zon,zee,strand rust geweldige bungalows,lieve eigenaren en het eten is er werkelijk waar fantastisch zowel het ontbijt als het diner. Ook zijn er leuke uitstapjes te doen zowel in de omgeving als iets verder.Als je wilt gaan voor een sprookjesvakantie dan is dit zeker een aanrader. Rick,Esther,Noa en Niels

• 9Jacq en Nel07-12-2009

Alweer té lang geleden.........!

We waren samen, mijn vrouw en ik (jonge senioren) ik meen in 2003 als Nederlanders min of meer als pioniers te gast bij Ger en zijn vrouw Maria. Nu we de lofuitingen lezen van bezoekers van de laatste jaren begint het bij ons toch weer te kriebelen. Wat hebben we daar toen een fantastische week doorgemaakt! Dit vind je nergens, althans wij hebben het zo ervaren. Ger, Maria, we maken plannen voor eind februari 2011 (na de carnavaldrukte). Nel(64) en Jacq(70)

• 9Magda en Jaap Jagt15-10-2009

Alweer genoten!

Voor de tweede keer, bijna een maand op de Pousada gelogeerd en iedere dag genoten van een heerlijke, relexte vakantie! Goede temperaturen in September maar vergeet niet een parapluutje mee te nemen voor die ene tropische bui:-) We verbleven in één van de huisjes, met uitzicht op het zwembad, een tweede zwembad wordt binnenkort geopend(!) Heerlijk gegeten in het restaurant, waar de dames voor elke smaak iets lekkers bereiden. Het ontbijt is echt niet te geloven!! De Pousada ligt aan een prachtig strand om lange wandelingen te maken en te genieten van de gigantische golven. Ook zijn er genoeg mogelijkheden voor het maken van excursies! Vraag vooral de eigenaren,Ger en Maria,om advies, ze staan je met raad en daad terzijde. Wij hopen zeker terug te komen!

Hotel Praia Das Ondas info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rua Principal de Itacimirim 60 , BR-42802-520