Hotel Porto Zarpa **

Hotel Porto Zarpa

6 reviews over Hotel Porto Zarpa in het Nederlands

Brazilië!

David, 24-6-2009

Hotel Zarpa ligt in een toeristisch dorpje. Dichtbij de hoofdstraat met zijn winkeltjes en restaurants. Uitgaansgelegenheden zijn minimaal. Eén bar met live-muziek met vooral in het weekend bezoek.

Zwembad is (te) klein en de zee is bezwembaar. Strandtentjes zijn klein en typisch Braziliaans.

Een paar dagen is meer dan genoeg om o.a. Salvador city tour te doen of het schilpaddenproject in het dorp te bezoeken.

Porto Zarpa is leuk en kleinschalig, lekker dichtbij het strand. Kamers zijn basic, maar verder wel prima. Praia do Forte is een schattig klein dorp, leuk om aantal dagen tot rust te komen en lekker op het strand te liggen en te snorkelen (en verderop quad rijden in het regenwoud). Na een paar dagen heb je alles wel gezien, met name omdat de eetgelegenheden in het dorp niet echt super zijn.

Paradijselijk oord in toeristisch dorpje

Rafael, 20-12-2005

Paradijselijk oord in toeristisch dorpje. Goede kamers, met airco, minibar en tv. Loopafstand naar het strand (ong. 200 meter, vlak achter boulevard met restaurants. Ontbijt is prima, service altijd met een glimlach. Internet pc in hotel, wij hebben ook duikbril/snorkel gehuurd in hotel, prima spul. Je kunt ook badlakens krijgen. Wij hebben taxi vanuit Salvador genomen, kost ong. 35 euro (was vanaf hotel ong 1 uur/70 km rijden), transfer terug naar vliegveld iets duurder, geregeld in Praia do Forte. Wel een aanrader en te verkiezen boven het ernaast gelegen en veel te dure ecoresort.

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Zarpa voor je op een rij gezet:

Wij hebben geweldig genoten van het hotel en de omgeving

A. van der Krogt, 31-8-2005

Wij hebben geweldig genoten van het hotel en de omgeving. Uitstekende service en goed eten in het hotel. Onbijt, lunch en diner waren uitmuntend.

Porto Zarpa is een rustig en gezellige accomodatie. Het ligt op loopafstand van het rustige strand. De service is prima en het meeste personeel spreekt engels. Het ontbijtbuffet is super.

Perfect gelegen hotel voor rustzoekers met een uitgebreid

Gerardo Goverde, 17-2-2004

Perfect gelegen hotel voor rustzoekers met een uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer ruime en goed onderhouden kamers(met hangmat op balkon)

Praia do Forte zelf is een zeer sfeervol dorpje met leuke winkeltjes en diverse eenvoudige eetgelegenheden.Er zijn in de directe omgeving een aantal, zelf gemakkelijk te organiseren, tripjes te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Zarpa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Zarpa in Itacimirim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Zarpa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Zarpa scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.