Itacimirim

We hebben een aantal aanbieders voor Itacimirim voor je op een rij gezet:

Reviews over Itacimirim

• 8J. P. Schenkeveld16-06-2014

landelijk dorpje

Itacimirim zelf is een woongemeenschap voor de locals, de toeristen moeten een dorpje verder zijn in Praia del Forte.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 7janssen9913-05-2013

Schitterende natuur

Op het strand zie de schildpadden soms deels boven water komen. Er worden in jan./feb.eieren op het strand gelegd, die door vrijwilligers worden afgebakend. Snelle busverbinding met het luxere en minder authentieke Praia do Forte. Op veel plaatsen wilde aapjes. Supermarkten met grote sortering. Goede restaurantjes.

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8Ingrid Cremers29-11-2012

Puur natuur of cultuur in de steden nabij

Rustige omgeving, zee en mata atlantica, met genoeg mogelijkheid voor excursies in de natuur. Bovendien is er ook mogelijkheid tot stadsbezoek. Betrouwbaar openbaar vervoer vlakbij. In het vlakbije, meer toeristische, Praia do Forte kan je terecht voor 'n bezoek aan het schildpaddenproject Tamar of voor wat 'toerist-shopping'

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 5Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 10mirta07-05-2012

fantastico

maravilloso nuestro umilde consejo para los que quieren gozar de muy buenas vacaciones

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Magda en Jaap21-09-2008

rustig, oorspronkelijk dorp

Itacimirim is een nog oorspronkelijk dorpje aan de Coconot-road langs de kust van Bahia. In de direkte omgeving bevinden zich enkele kleine Pousada's. Bus van en naar Salvador stopt hier ook. Men is bezich met de bouw van (kleine) villa-dorpen.

• 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn