Géén boekingskosten

9FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 9Waardering

7 Reviews over Pousada Casa ZaZa

• 9Mark25-11-2006

In november 2006 heb ik deze Pousada bezocht. Ik heb het er heel goed naar mijn zin gehad, ondanks dat het veel regende in Bahia. Je voelt je meer op bezoek bij vrienden dan op vakantie, Eliane en Ed hebben gastvrijheid duidelijk hoog in het vaandel staan. Comfortabele kamers, alles netjes en vrij nieuw. Dichtbij de stranden en het (uitgaans)centrum, maar niet er middenin zodat je ook lekker tot rust komt. Door het slechte weer heb ik niet alle excursies kunnen doen die ik wilde, wil zeker terugkomen in Itacare en dan hoef ik niet 2 keer na te denken waar ik zal verblijven.

• 9remko en louisa03-11-2006

helemaal top! echt onwijs relaxed. Mooi huis met een hele fijne Nederlandse gastheer. Eddie spreekt vloeiend Portugees en kan U alles vertellen wat U nodig hebt voor een lekker verblijf in Itacare. Itacare is trouwens een heel leuk dorpje met hele lekkere surfgolven, helemaal omgeven door jungle waar je hele leuke tochtjes kan maken. Ed weet wel een goede gids. Wij komen zeker nog een keer terug. Waarschijnlijk wel vaker, tot ik het surfen echt onder de knie heb.

• 9ramon03-10-2006

in 1 woord super!!! een echte aanrader, relaxed mooie stranden jungle om je heen, wat wil je nog meer. 1 maand in brasil op vakantie en hier aangekomen en niet meer verder gereisd. eddy de nederlandse gastheer geeft super goede service en is erg gastvrij. kortom hier moet je heen, ik ben er weer in november.

• 9koen03-10-2006

Casa Zaza is erg gezellig en relaxt overal hangen hangmatten en hang-stoelen. Eddy en Eleane zijn heel erg gastvrij en aardig. Stranden en restaurantjes etc. zijn op loopafstand van de pousada. Het dorp is gezellig, relaxte mensen en je kan er lekker eten. Stranden zijn goed voor surfen. Wij zijn 2 weken langer gebleven en zelfs later weer terug gekomen omdat het zo relaxt was!!

• 8willy08-09-2006

eddie is heel erg gastvrij. we hebben een heel goede vakantie in casa zaza gehad een van de beste pensions die we bezocht hebben gedurende onze 2 maanden reis door brazilie

• 9wouter smits07-09-2006

ja, waar zal ik s beginnen.. ik heb drie maanden door brasilie gereisd, waarvan ik 8 weken in pousada zaza gezeten heb, na bezoek aan andere pousadas ben ik hier graag teruggekomen! echt heerlijk ontspannen, leuke mensen, en alles (surfstranden, bakker, winkel, uitgaan) is op loopafstand. itacare is sowieso een leuk ontspannen en nog niet door de grote massa ontdekt vissersdorpje. ook leuke locals, kortom, een dikke 9!!

• 10Frank06-09-2006

Sfeervolle pousada met holandse gastheer, ligt net niet aan het strand, maar dat is ook wel weer lekker eigenlijk. Voor de rst perfect naar mijn zin gehad. Kan niet beter.

Hotel Pousada Casa ZaZa info