Hostel Pousada Paraiso Ihla Grande

Hostel

1 review over Hostel Pousada Paraiso Ihla Grande in het Nederlands

Het enige nadeel van Ihla Grande is dat je naar je hotel moet lopen. Over wegen die na een buitje niet echt super zijn. Pousada Paraiso ligt op een paar honderd meter van de haven en er is altijd wel hulp te vinden voor de koffers.

De kamer was niet groot, maar netjes. Verder heb je op Ihla Grande niets in je hotel te zoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Pousada Paraiso Ihla Grande in Ilha Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Pousada Paraiso Ihla Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.