Hotel Rafain Palace

Hotel Rafain Palace

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Rafain Palace voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rafain Palace in het Nederlands

2008

middelmatig

Yvonne
24-10-2008

Groot hotel ver van Foz gelegen. We hadden een upgrade naar een suite, dus ik kan de standaard kamer niet beoordelen. Restaurant werd schijnbaar verbouwd. Ontbijt was in een grote ongezellige conferentiezaal. Ontbijt redelijk tot goed. Sfeerloos groot hotel met veel conferenties.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rafain Palace in Iguazu (Foz de Iguaçu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rafain Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.