Hotel Pousada Bella Vitoria

4Onvoldoende

Brazilië, Brazilië, Iguazu (Foz de Iguaçu)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Pousada Bella Vitoria?

4Onvoldoende

Tonen op kaart

1 review over Hotel Pousada Bella Vitoria

• 4Gast21-09-2016

Zeer matig verblijf

Pousada ligt in een wijk vlakbij mall Caratas JL Shopping waar je veel eettentjes treft in de foodcourt. In pousade zeer slecht Internet, geen warm water op wastafel. Water van de douche wordt door een elektrisch apparaat aan de douchekop verwarmd: weinig douchewater. Kleine kamer voor drie personen. Goed ontbijt maar pak geen scrammbled eggs want deze staan heel lang met een kaarsje eronder. Helaas door het weer geen gebruik kunnen maken van het zwembad. Heel vriendelijke dame die o.a. het ontbijt maakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel, daar ligt het niet aan. Pousada bied tours aan die duur zijn; Brl 35 per persoon vervoer naar/van watervallen, maar is zeer makkelijk en voor circa Brl 10 met een taxi te bereiken. Zie verder tips.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

0 tips over Hotel Pousada Bella Vitoria