Hotel Panorama & Acquamania Resort

Weer vandaag31°

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama & Acquamania Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Panorama & Acquamania Resort in het Nederlands

Goed hotel, beetje ouderwets, mooi zwembad

Cees Grol
6-12-2009

Prima prijs/prestatie verhouding. Beetje verouderd (veel "bruin"), matige badkamer. Zwembad en tuin perfekt. Zeer gunstige liggeing voor bezoek aan de watervallen: neem de stadsbus (halte aan de straat) elke 20 min. kost R$ 2,20 (= EUR 1). Boek geen trip in hotel, stadsbus is perfekt en stopt bij de watervallen-entree. Stadje stelt niets voor. Entree watervallen R$ 22 (EUR 7), bij ingang neem je een gratis toerbus naar de watervallen zelf. Tip: stap uit bij het hotel en wandel zelf verder langs de ravijnrand met super-uitzicht op de watervallen! Boottocht naar voet van de waterval kan ook maar is zeer deuur (EUR 150 pp) Voor goed bezoek heb je minimaal 2 dagen nodig. Heb je tijd over ga naar waterkrachtcentrale Itaipu (diverse rondleidingen: basic, technisch enz).

Gereisd Met partner in november 2009

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama & Acquamania Resort in Iguazu (Foz de Iguaçu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama & Acquamania Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.