Hotel Del Rey

We hebben een aantal aanbieders voor Del Rey voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Del Rey in het Nederlands

Goede hotel met een uitstekend service.

fam_klaver
14-10-2012

We kwamen met de bus vanuit Argentinie en hebben hier paar nachten geslapen. Hotel ligt vlakbij een busstation, erg handig voor een bezoek aan Foz de Iguacu (braziliaanse kant). Kamer zijn schoon, hotel is simpel, maar service is van uitstekend kwaliteit! We werden ingelicht door de recepctie personeel over een heerlijk restaurant vlakbij hotel. Telkens kwam een ober aan tafel met gegrilde vlees, fruit, groenten aan de spies. Erg speciaal om mee te maken. We moesten om 4.15 met de taxi vertrekken richting het airport en dat was ook geen probleem....om 3.45 stond een ontbijt in buffetvorm voor ons klaar. Chapeau!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Rey in Iguazu (Foz de Iguaçu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.