Hotel Dany

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Dany voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Dany in het Nederlands

2007

Heel erg slecht hotel, rot bedden om op te slapen, smerige beddengoed, alles vies! De ligging is alleen goed omdat je in het centrum zit, maar er is niet veel te doen s'avonds dus boek aub een ander hotel ook al kom je er alleen maar om de watervallen te bekijken.

Zeer slecht hotel met nog geen fatsoendelijke raam in de kamer. Wij moesten nog wat afrekenen in het hotel en de eigenaar had geen wisselgeld en deed ook geen moeite om dit voor elkaar te krijgen. Onze Rabocard werd ook niet geaccepteerd.

Het ontbijt viel ons tegen, omdat de helft van het assortiment op was en niet meer werd bijgevuld. ( 1 uur van te voren)

Ga je alleen naar deze stad om de spectaculaire watervallen te bekijken, boek dan aub een hotel op het Nationale park van Iguazu.

2006

Eenvoudig hotel in centrum van Foz do Iguacu

Kouwenberg
9-10-2006

Eenvoudig hotel in centrum van Foz do Iguacu. De bedden waren niet geweldig, maar wij slapen overal wel op. Het ontbijt was goed (zoals eigenlijk overal in Brazilië).

We hebben een aantal aanbieders voor Dany voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dany in Iguazu (Foz de Iguaçu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.