Géén boekingskosten

Hotel Carima

BraziliëBraziliëIguazu (Foz de Iguaçu)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Carima voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten

6 Reviews over Carima

• 8Ronald30-03-2013

Goed verzorgd

Goed middenklasse hotel met goede faciliteiten. Beetje onpersoonlijk en groot en hier en daar wat vergane glorie, maar een prima onderkomen. Goede busverbinding met het centrum.

• 8Patrick & Vanessa19-04-2010

beetje koloniaal ingericht, rustig maar mooi hotel

Erg ruim Hotel / conferentiecentrum met een soort koloniale inrichting. Het is er vrij rustig en alles ziet er netjes uit. Dichtbij het vliegveld en dicht bij de watervallen en Argentinie. Wel iets verder weg van het centrum van Foz do Iguacu, maar de bus stopt voor de deur. Mooi ingerichte kamer, mooie tuinen bij het hotel en een groot zwembad. Het ontbijt is erg goed en uitgebreid.

• 7E & S15-11-2008

Ideaal voor kort verblijf

In oktober 2008 hebben wij hier 3 nachten verbleven, het is geen luxe hotel maar ideaal voor een kort verblijf.

Vriendelijk aan de receptie en in het restaurant. De tuin mag wel wat opgeknapt worden.

Ideaal om watervallen te bezoeken.

• 7Gerlof23-08-2008

Redelijk hotel als uitvalsbasis watervallen

We zijn hier in 2008 4 nachten geweest. Erg grootschalig hotel waardoor persoonlijke aandacht en service niet geweldig is. De ligging is wel goed; het ligt ca. 15 minuten van de watervallen.

• 10Claire20-01-2008

Wij hadden een Braziliaan leren kennen, die ons alle mooie en leuke dingen van Foz de Iguacu wilde laten zien voor een zeer lage prijs. Zo zijn we met hem naar de watervallen Braziliaanse en Argentijnse kant, de itaipu, Paraguy en ook nog naar het 3 landenpunt geweest, Het is echt de moeite waard als je naar Brazilië gaat om daar heen te gaan, wij zijn 3 dagen geweest en dat is echt te kort!!!!!!!!!!!!!!! Ga er minstens 5 dagen naar toe als je echt alles op je gemak wilt gaan bekijken. Ook de helicoptervlucht boven de watervallen is fantastisch. De kamers van het hotel zijn ruim en schoon. Mooi en leuk zwembad en lekker eten. Je heb 1 restaurant en een soort van cafetaria. Let op!!!!!!!!! pas op dat je in het hotel niet verdwaald overal zie je alleen maar hele lange brede gangen. Als je naar Foz de Iguacu wilt gaan, neem dan vooral DIT hotel het is echt de moeite waard.

• 9Leontien24-12-2007

Dit hotel is vlakbij het vliegveld en de braziliaanse kant van de watervallen. De bus naar beiden stopt voor de deur. Je hebt dus geen transfer nodig. Retro inrichting, mooi zwembad met tropische dierentuin. Vanuit het hotel kan je een excursie boeken naar de argentijnse kant van de watervallen en dat werkt goed; je moet beslist de boottocht boeken!

Hotel Carima info

• MinibarBeschikbaar

Entertainment

• EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens