Hotel Bourbon Cataratas Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Bourbon Cataratas Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bourbon Cataratas Resort in het Nederlands

Superhotel en kindvriendelijk.

Paul
11-2-2014

Geweldige inkom met ruime zitplaats, alles in marmer, helder en licht met doeltreffende receptie. Glazen lift aan buitenkant en binnenhuisterrassen in de hal zo hoog als het hotel is. Ruime nette slaapkamers.Voortreffelijke keuken, eigen moestuin waar volledig bio wordt geteeld. Ook bezoek door tuin mogelijk in golfcarretje naar prieel waar kolibrietjes gevoerd worden en rakelings langs je oren vliegen. Er zijn enkele buitengewoon goede gidsen. Prachtig zwembad ook voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische locatie

go
27-7-2011

het chique hotel in een fantastische omgeving met uitzicht op de watervallen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2003

Mooi hotel, geweldig ontbijt

Barbara
21-11-2010

Hier drie dagen geweest i.v.m. bezoek aan de watervallen. Hotel ligt aan een doorgaande weg, niet in de buurt van een centrum of restaurants. Echter hotel beschikt zelf over een prima restaurant en uitvalsbasis ivm watervallen is perfect! Ontbijt is zeer uitgebreid en erg goed! Hotel beschikt over een zwembad en grote tuin.

Gereisd Met partner in november 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bourbon Cataratas Resort in Iguazu (Foz de Iguaçu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bourbon Cataratas Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.