Guarulhos

We hebben een aantal aanbieders voor Guarulhos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Guarulhos voor je op een rij gezet:

Reviews over Guarulhos

prima hotel dichtbij de luchthaven

Karlijn,
    30-12-2010

Wat mij betreft was het Ibis een prima hotel. Het ligt dichtbij de luchthaven, zodat een taxi niet al te prijzig is. Maar je kunt zowel bij aankomst als bij vertrek gebruik maken van de shuttle, die 1 keer per uur rijdt.

Kamer was schoon, goed bed, fijne badkamer. Ik heb één keer in het hotelrestaurant gegeten, was ook prima, maar wel lastig uitkiezen met een Portugese menukaart en personeel dat ook alleen Portugees spreekt. Bij de receptie kon je wel eens een Engelssprekende medewerker treffen.

In Guarulhos loop je in 5 minuten naar het centrum, er zijn vlakbij (de andere kant op) grote supermarkten en voor wat ontspanning kun je binnen 30 min naar het Bosque Maia lopen. Dit is een groot stadspark waar heel veel lokale gezinnen zich vermaken. Erg leuk om heen te gaan bij mooi weer!

Gereisd alleenreizend in november 2010

Prima eerste/ laatste stop na/ voor de vlucht

fam vd Sluis,
    16-11-2009

Prima zakelijk hotel met goede faciliteiten om dag te relaxen voor/ na de vlucht. Inclusief car-rental tegen marktconform tarief en gemakkelijker dan het huren van een auto op het vliegveld.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Op doorreis een nacht doorgebracht in Sao Paulo in dit

Bart,
    16-11-2005

Op doorreis een nacht doorgebracht in Sao Paulo in dit hotel, goed verblijf. Gratis shuttleservice naar vliegveld, goed restaurant.

Gereisd anders in november 2005