Hotel Vila Galéstersterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

22 reviews over Hotel Vila Galé

• 8John01-11-2011

Beetje laat maar wel positief

Wij zijn hier een aantal jaren achter elkaar geweest en zijn nog altijd erg positief. Het personeel is geweldig en het eten ronduit fantastisch. Voordeel is dat wijzelf Portugees spreken wat communiceren natuurlijk makkelijker maakt. We zijn de laatste keer een maand geweest en zijn werkelijk in de watten gelegd.

Gereisd met partner in januari 2011

• 5Ikke13-10-2010

Geen aanrader

Wij zijn in september 2010 in dit hotel geweest. Wij hadden all. inclusive geboekt en hadden hier ontzettend spijt van. Van de snacks waar ze het over hebben hebben wij nooit iets gemerkt. De lunch moest vanuit het menu besteld worden en duurde veel te lang. Ook wordt er in dit hotel geen woord Engels gesproken. Ik vroeg 1 coca cola no ice en heb nog nooit zoveel ijs bij elkaar gezien :) Het hotel was verder prima verzorgd en schoon alleen werden regelmatig wakker gemaakt door de schoonmaaksters die te veel geluid maken of je gewoon wakker maken door op de deur te kloppen. Bij het verlaten van het hotel hebben we belasting moeten betalen (wat van te voren niet aangegeven). Animatie was 3 x niets. Het centrum ligt ongeveer 15 van het hotel vandaan. Hier kom je alleen met de taxi en betaal je alleen voor de heenrit al ong. € 15,-. Het is een mooi hotel met en raar concept..

Gereisd met partner in september 2010

• 8jeroen van hoorn30-07-2007

Eind juli 2007 gebruik gemaakt van de goede service die het hotel biedt! Alles is zeer comfortabel -puntje was dat in iedere reisbrochure stond "gratis gebruik WiFi in de kamers" alleen bleek het a. niet gratis te zijn en b. niet op de kamer maar in de lobby. Verder niets te klagen over het hotel, ik voelde me daar veilig bij iedere uitgang stond 24 uur een bewaker. Eten is zeer goed en gevarieerd en restaurantpersoneel werkt werk zeer hygienisch. Veel vers fruit etc. Wel vond ik dat het hotel niet echt ideaal gelegen was (ongeveer 1 km van het hotel waande je in Europoort!) wel heeft het hotel een prima service door gratis pendelbusjes die je heen en weer naar het centrum brengen.

Alleen gereisd in juli 2007

• 10Fleur & Daim10-06-2007

Een Perfecte ligging; aan het begin van een typische Braziliaanse Boulevard, waar tevens veel lokale bevolking in het weekend ook kwamen.

Wel ligt dit Hotel tegenover de Krottenwijk, waar veel zwerfkinderen rondhangen, dus wees wel op je hoede en draag niks kostbaars als je naar buiten gaat.

Tevens goede bus verbinding en binnen 10 min. in het Centrum van Fortaleza. Maar ook centraal gelegen locatie om verder brazilie in te trekken.

Verder goed strand, en perfect voor kinderen.

Hotel Service vonden wij Uitstekend en vertrouwd, kostbaarheden kon je gewoon laten liggen in je kamer.

Zeker een aanrader om terug te komen.

Wij hebben deze vakantie destijds gecombineerd met 1 week Gale en 1.5 week Golden Tulip, aan het begin van de boulevard in Fortaleza en dat is een perfecte combi qua strand/ centrum en afwisseling.

Uitmuntende Service; in het hotel

10-06-2007

Gereisd in juni 2007

• 9Fort07-04-2007

Ik ben hier in februari 2005 2 weken geweest. Een tophotel in Fortaleza, net buiten de afschuwelijke betonnen gebouwen in het midden van de stad. Daarom wat rustiger gelegen. Fantastische service en eigen strandtent.

Gereisd in april 2007

• 9Johan03-04-2007

Ik ben in Aug 2003, Dec 2003 en Apr 2004 in dit prachtige hotel geweest. Het is een 5 sterren hotel en dat kan je zien: een mooi interieur, een mooi zwembad en veel personeel. Het hotel ligt vlakbij het strand, maar wel ver van het centrum van de stad. Bij het hotel hoort een goede standtent, op zondag is het altijd goed hier.

In de avond moet je oppassen met alleen op straat lopen, je bent niet in Nederland, wees altijd op je hoede.

Gereisd in april 2007

• 8M.R. Kesarlal07-08-2006

De strandaccomodatie is geen 5 sterren waard,het strand word niet goed schoongehouden op dat deel. Het hotel is veel op Argentijnen gericht. Er is te weinig engels sprekend personeel.

Gereisd met familie in juli 2006

• 9dick22-04-2006

pive strand hotel bediening goed makkelijk naar centrum met bus villa gale beira mar centum gezellig eten goed

Gereisd met partner in april 2006

• 9Peter20-11-2005

Perfect hotel. Ik kom hier al enige jaren. Overdag perfecte strandlocatie en ,s avonds in 15 minuten in het uitgaansleven. Topservice!!

Gereisd in november 2005

• 10peter13-09-2005

vriendelijk personeel,erg hulpvaardig,elke ochtend weer verwend met een heerlijk buffet,prima strand met leuke bediening..uitgaan erg leuk,leuk zwembad en erg leuk contact met lokale bevolking als je een beetje een Portugees woordenboekje meeneemt, een erg goed 5* hotel

Gereisd in september 2005

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand50 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages