Hotel Vela e Marstersterster

7Goed

Brazilië, Brazilië, Fortaleza

Op vakantie geweest naar Vela e Mar?

7Goed

Tonen op kaart

27 reviews over Hotel Vela e Mar

• 7jackysmit07-04-2013

Goed voor een overnachting

Dit was het eerste hotel waar we verbleven tijdens onze rondreis. Kamer is eenvoudig maar verder prima in orde. Douche is eenvoudig maar prima met warm water. Hotel ligt aan boulevard bij de haven en de vismarkt. Leuk om daar eens naar toe te wandelen. Ontbijt is super.! We zijn hier een nacht geweest. Hebben enkel gebruik gemaakt van kamer en ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2013

• 1Anneke03-04-2011

Nooit meer !!!!

Zeer slecht , aan het einde van de boulevard. De zwervers slapen daar in de tuin. geen strand aan de overkant, alleen boten en een vuilisbelt. armoedige zeer kleine kamers die nodig een renovatie verdienen. Zeer warm overal in het hotel. Een smerig zwembadje of liever gezegt badkuip. nooit meer dat hotel zonde van je vakantie.

Gereisd met partner in maart 2011

• 6hendrik25-05-2010

dit nooit meer

ben bestolen in dit hotel en ze konden zogenaamt niets doen maar de schoonmaakster werd er op aan gesproken en spontaan werd mijn lege portomonee gevonden met me bankpas raar he nee nooit meer naar dit hotel ben nu vaak genoeg geweest kan beter naar echt mooie hotels gaan zoals golden tulp

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Cor Oosterom05-06-2009

Fantastische ligging en zeer vriendelijk personeel

Het hotel ligt aan het einde van de Avenida Beira Mar, bijna tegenover het vissersgedeelte. Eten (ontbijt) was goed verzorgd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, terwijl de kamers ruim genoeg zijn en prima worden schoongehouden. Geef een "kik" en het wordt positief opgelost. Beheersen van de Portugse taal is wel een pre; niet alle medewerkers spreken Engels. Bus stopt voor de deur, taxi wordt voor je geregeld en langer op de kamer mogen blijven op de vertrekdag...geen probleem. Voor mij HET hotel voor het volgende bezoek.

Alleen gereisd in maart 2009

• 7doukje16-02-2009

is echt aan te raden

als je in brazielie op vakantie bent ben je meer en deel buiten. niet op de kamer! bedden zijn goed badkamer is aardig je heb airco warm water om te douchen.(heb je ook niet in alle hotels daar) en het ondbijt is best te doen maar anders zoals wij kennen.ze koken zo een ei als jij dat wil. personeelis vriendelijk en behulpzaam. volgende keer weer

Gereisd met partner in februari 2009

• 6bobby 10-02-2009

prima vacantie

Behoorlijk Hotel, het is namelijk zo dat wij met de terugreis onze camera en telefoon kwijt zijn geraakt, het was zo hectisch, we moesten alles uit doen, spullen op de band toen onze kleine van 1,5 jaar helemaal uitkleden inclusief schoenen en kousen, daarna de kleine van 4 maanden, toen we de spullen weer wilde pakken was de camaera weg , want je snapt met 2 kleine kinderen is het behoorlijk hectisch. nu vinden wij dat jammer maar het ergste is dat we de filmje kwijt zijn, mijn vrouw is braziliaanse en we waren dus op bezoek bij haar moeder en broers en zussen, dat is allemaal weg. als de vinder van de camera dit misschien leest vinden wij het best dat hij de camera houdt maar stuur a.u.b. de filmpjes anoniem naar ons terug. ons adres is Johan Enthovenstraat 6 5246 HA Rosmalen. Wees een eerlijke vinder a.u.b. de filmpjes hebben een grote waarde voor ons.

groetjes MEIRI

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 9brasilianlover29-12-2008

fantastische plek

wijhebben heerlijk twee weken genoten met 2 kinderen de mensen van hotel waren heel aardig en kunnen bijna allemaal goed engels praten, de kamers waren niet groot maar wel een geweldig uitzicht vanuit de 10e verdieping op de zee, kamers zeer netjes en schoon, ontbijt was ook heerlijk niet veel variatie maar heel goed te doen voor de prijs. De ligging was ook uitstekend het was wel ongeveer 15 lopen naar de avondmarkt maar door alle gezelligheid heb je het zo gedaan, veel te doen, alleen vonden wij de touroperator niet heel actief, we hebben meer op eigen houtje moeten regelen en doordat veel mensen leren kennen. Van criminalteit helemaal niets gemerkt je moet natuurlijk niet 'te koop' lopen met je spullen. Genoeg restaurantjes om te eten en helemaal niet duur.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 7Lloyd C.23-04-2008

Prima hotel, naar onze Europese maatstaven wellicht wat eenvoudig, maar je vertoeft toch vooral op straat. Het personeel zag mijn niet meereizende maar wel op bezoek komende braziliaanse vrouw ook eerst aan voor een prostituee, niet leuk, maar na uitleg zelfs korting gekregen als ze wilde blijven slapen. Overigens niet onlogisch als je bedenkt dat vooral alleen reizende hollandse mannen elke avond een andere vrouw mee willen nemen naar hun hotelkamer. Dit willen ze hier gewoon niet. Een airco maakt altijd wat lawaai, zijn we gewoon niet gewend, maar na een nachtje slaap je erzo doorheen, beter dan de hitte, ook ´s nachts. Ontbijtje is karig naar onze maatstaven, maar hygienisch en met vers fruit. Aanrader, maar inderdaad niet zwemmen in de zee voor de deur. Personeelsverloop is hoog maar over het algemeen aardig en behulpzaam. Engels spreekt men bijna niet in Brasil, en als ze het sprekn is het slecht, gewoon bij neerleggen en taalboekje meenemen!

Alleen gereisd in juni 2007

• 8corry08-04-2008

wij( 55 plus )hebben dit niet ervaren als een STRAND HOTEL ja het staat wel op de boulevard maar de zee kun je niet in het is een grote afvoer put van de vele grote hotels het wordt ook afgeraden om daar te zwemmen op de boulevard erg veel politie met pistool en kogelvrij vest. doe beslist GEEN SIERADEN AAN en neem overal naartoe een taxi !!het hotel is PRIMA lekker ontbijt en zeer goede service er is zelfs VERSE soep voor ons gemaaktde airco valt best wel mee daar slaap je inderdaad wel doorheen , het ZWEMBAD is een grote badkuip jammer want dit hebben we wel gemist ,terras is prima en je voelt je er wel veilig wat van de verdere omgeving niet gezegd kan worden al met al een hele ervaring . maar NOOIT meer mee met TACV wat een slechte COMMUNICATIE en veel heel veel vertaging.

Gereisd met partner in april 2008

• 9Jacqueline01-04-2008

Ik ben hier een kleine maand terug een week geweest. Ik ben zeer te spreken over het hotel. De service is prima, personeel erg vriendelijk en behulpzaam (zoals elke andere braziliaan) Het hotel is erg schoon. Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en we kregen schone handdoeken. Erg fijn als je al een overvolle koffer meehebt ;) Airco is inderdaad wat aan de luide kant, maar daar slaap je prima doorheen. Vooral over de ligging ben ik erg te spreken. Het ligt direct aan de boulevard en heeft een taxistandplaats en een bushalte voor de deur, zodat je zo op praya do forturo bent. Aanrader is om ook Combuco te bezoeken. Daar ben je met de bus binnen 3 kwartier en ondertussen rij je gewoon door de tussenliggende dorpen heen.

Al met al, plaats en hotel is zeker aan te raden!

Gereisd met vrienden in maart 2008

0 tips over Hotel Vela e Mar

0 vragen over Hotel Vela e Mar

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer