Hotel Porto Futuro

Hotel Porto Futurostersterster

4.7Matig

Brazilië, Brazilië, Fortaleza

Op vakantie geweest naar Porto Futuro?

4.7Matig

Tonen op kaart

46 reviews over Hotel Porto Futuro

• 2Ria17-01-2008

wat een vreselijk hotel.Gevaarlijke buurt.zogenaamd een strandbar,wat een vervallen krot bleek te zijn.Ik heb er geen woorden voor.alleen maar BAH

Gereisd met partner in november 2005

• 3Zus25-11-2007

Nee niet ons hotel hoor! Gatverdamme wat een vieze zooi. het eten is al helemaal niet om over naar huis te schrijven. We hebben bij aankomst direct over laten boeken en de volgende dag zijn we naar een ander hotel gegaan. De stad is prachtig by the way

Gereisd met partner in november 2007

• 6Appie07-11-2007

Wij zijn in januari 2004 naar dit hotel geweest. We hebben van te voren in nederland bij het reisbureau gevraagd of wij ook gasten ( vrouwtjes ) mee mochten nemen naar het hotel. Dit was geen probleem. In dit hotel mocht het nog wel. Mijn vriend en ik hebben dan ook elk een aparte kamer geboekt. De 1e nacht was het gelijk mis. Bij terugkomst van een avondje stappen en aangekomen met wat vrouwelijk schoons mochten wij deze meisjes niet mee nemen het hotel in. Dat viel dus tegen.We hebben 1 dag later een poussada geboekt el verenaio. Prima verder, maar wel dubbele kosten. Als het reisbureau ons eerder had geinformeerd waren we nooit in dit hotel gegaan. Alhoewel de poussada maar 30 real per nacht kostte. Verder een prima vakantie gehad, maar het eten in het hotel was zeer een tonig, verder geen klachten.

Gereisd met vrienden in november 2007

• 6Els28-09-2006

Ons laatste verblijf in Porto Futuro was in aug05, ook in dec 04 en febr 05 waren we er, alle keren liet de kwaliteit van eten te wensen over. De pr/kwal verhouding was echter niet verkeerd, kamers waren ok, en het personeel uiterst vriendelijk. Regelmatig waren cola en limoentjes op en liep een vd gasten naar supermarkt om voorraad te halen, niet zoals het hoort, maar had ook wel weer wat, je moet er immers zelf wat van maken. Ver van de stad, anders dan beloofd geen aanliggende barraca, dus te gevaarlijk om op strand te zijn, verschillende keren werden mensen beroofd als ze het toch probeerden. Net terug uit Fortaleza hebben we gezien dat het hotel er nu leeg uitziet, schijnt te koop te staan. De naastliggende pousada (was van NL-er) is leeg en staat te koop. Deze keer geboekt voor Oasis aan de Beira Mar, dat was helemaal top, net als de praia do futuro trouwens, daar heeft Croco Beach onze voorkeur. Eten doe je in de stad, Carne da Pedra (eig. Dui) is aanrader, to de vismarkt

Gereisd met partner in augustus 2005

• 5T. Castelijn16-09-2006

Mensen toch dit moet me echt even van het hart, ben al meerdere malen in Zuid amerika geweest ook in dit hotel. maar ook in 5 sterren hotels Mensen moeten niet zo zeuren. Iedereen die voor dit hotel heeft gekozen wil toch voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Wat wil je nou..Het hilton?? trek dan effe 2500 euro uit je zakken en geen 600. Of ga dan lekker naar een all inclusive 5 sterrenresort in Turkije waar je met een man of 1000 in de rij kan gaan staan voor het buffet. Maar de mensen willen natuurlijk zeggen dat ze in Brazilie geweest zijn, dat klinkt interessanter. Dus Hollanders NIET ZO ZEUREN !!! Je krijgt in dit hotel gewoon waar je voor betaald, bijna niets dus RAAR HE!!!

Gereisd in september 2006

• 7mosselman24-08-2006

Typisch Nederlands, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Besteedt 100 euro meer en zit beter. Ik Het is al 3 jaar geleden dat ik in porto futuro was, mafioso eigenaar was er toen nog. Die is met de staart tussen zijn binnen gevlucht. Overvallen beperkt zich niet tot alleen de omgeving van het hotel. Het hotel is ook al 2 keer overvallen, personeel vastgebonden, toeristen beroofd etc. Hotel ligt in wijk praia du futuro, afgelegen en dus een prooi voor de crimineeltjes. Desalnietemin de tijd die ik er zat prima naar mn zin gehad, vond alleen afstand naar centrum klote.

Gereisd in augustus 2006

• 1sanina15-05-2006

Een verschrikkelijk slecht hotel, de kamers maken je gewoon depressief, de inrichting is oude troep. De dousche kop zit vol met schimmel en groene aanslag, er is geen warm water, soms geen toiletpapier. In het zwembad gooien ze emmers met puur gloor. Het eten is bar slecht, zeezicht heb je niet zee is te ver en je hebt een ander pension tegenover je. Het strand is vrij leeg, alleen op bepaalde dagen en in het weekend loopt het vol. De buurt is levensgevaarlijk, het is een getto, er zijn mensen beroofd tijdens onze aanwezigheid.In de buurt niets te doen, geen eettentje in de buurt, met de taxi naar de stad kost ongeveer 5 of 6 euro enkele rit.

Gereisd in mei 2006

• 8Ingelotte06-04-2006

Eerste zicht is goed eten was slecht 3 dagen erg ziek van geweest. we hadden geen kluis/ kast Ik had me portomornee best goed verstopt maar toch hadden de schoonmaaksters het gevonden. En ze nemen het gegarandeerd mee. Het is erg Crimineel, je kan savond geen wandelingetje meer maken en dat was jammer! maar ondank alles wast wel heel mooi, en gezellig!

Gereisd in april 2006

• 5Marijke en Nick24-02-2006

Op eerste gezicht gezellig, knus ogend hotel. We zijn gegaan op basis van de de All inn formule. Wat hadden we daar spijt van. Het eten was vreselijk. Elke dag hetzelfde en het eten van de middag werd gewoon opgewarmd en in de avond weer opgediend. Mijn vriend is er een dagje ziek van geweest. alleen de cake kon ons ontbijt verblijden. En ook dat hadden ze niet elke dag. We hebben veelal in restaurantjes of op het strand gegeten. Het strand van Fortaleza daarentegen is prachtig. Mooi breed en lang. Woeste zee met hoge golven, niet echt ideaal voor kinderen. Zelfs gevaarlijk. In de avond is er in de directe omgeving niets te beleven. We gingen met de bus naar Beira mar waar en in de avond meer vertier was. Beddengoed werd niet verschoond, wel werd het bed elke dag opgemaakt. Elke dag schone baddoeken, erg prettig. voor wie gaat voor alleen zon, zee en strand is het er heerlijk.

Gereisd in februari 2006

• 5Boris10-01-2006

Wij zijn van 28/12/05 t/m 08/01/06 in dit hotel geweest met Q-international via de Bingoformule (Q bepaalt in welk hotel je komt). We hadden ons (helaas) niet erg goed verdiept in Fortaleza, dus de stad viel behoorlijk tegen.

Het hotel is niet zo goed berekend op topdrukte waardoor niet elke kamer voorzien wordt van een fatsoenlijk bed, tv, telefoon, (douche)gordijn of spiegel. Het meeste wordt wanneer je er (een paar keer :) ) om vraagt opgelost. Een telefoon en tv vonden wij niet belangrijk.

Het ontbijt is prima (goede koffie en veel vers fruit), het lunch/diner buffet is niet geweldig. Over het algemeen is er weinig variatie. Wij hadden geen all-in en zagen dat je dan lokale frisdrank ipv een blikje Coca-cola krijgt. Dit kan , vanwege het kleine verschil in prijs tussen logies/ontbijt en All-in nog best aantrekkelijk zijn.

Gereisd in januari 2006

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart