Hotel Marina Park

Hotel Marina Parkstersterstersterster

6.9Voldoende

Brazilië, Brazilië, Fortaleza

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Marina Park?

6.9Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Marina Park

• 6liesbeth31-01-2009

Nooit meer

All Inn zeer beperkt, veel kosten gehad, niet kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

• 4Vos19-05-2008

Als u vaker in vijf sterren hotels veblijft dan moet u hier zaker weg blijven, wil men weten hoe de gewone burger vakantie viert, dan moet u hier naartoe, maximaal 3 sterren, zeer slecht engels en alles extraam langzaam, kamers groot vies en saai en goedkoop

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Demelza07-09-2007

Wij zijn net terug van een vakantie in Fortaleza. Marina Park was één van de mooiste hotels van Fortaleza. Mooi zwembad en de kamers zijn prima ook al kun je het niet vergelijken met een 5* hotel in Nederland. De kamers zijn schoon en redelijk groot. Ontbijt was goed met iedere ochtend vers fruit en verschillende verse sappen, maar wel iedere dag hetzelfde. De omgeving waarin het hotel ligt is wel gevaarlijk het ligt net even buiten het centrum en niet zoals in de gids staat aan het einde van de bouleverd! Je moet voor alles dus de taxi nemen ivm het gevaar. Al is de taxi daar niet duur na twee weken gaat dat wel in de papieren lopen, 3 keer per dag een ritje.

Gereisd met partner in september 2007

• 7L. Braun05-09-2007

Prima hotel met goede taxi faciliteiten en zeer dichtbij een discotheek. In brazilie is het echter niet mogelijk om lopend afstanden af te leggen.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7Miranda28-08-2005

Tijdens ons verblijf (juli)was Fortal (carnaval)wat inhield dat alle Brazillianen naar Fortaleza komen.Met als gevolg dat de hotels megavol zitten.Ook bij ons...de 1e week was hetde hele nacht door n herrie!!Te bizar dat een 5* hotel dat toelaat.De diverse klachten die wij ingediend hebben,is niets mee gedaan.Schandalig. Geboekt bij Sky International, n echte aanrader!Super leuke reisleiding, die waar mogelijk was,voor je klaarstonden. Houd er rekening mee dat je aan het eind van je verblijf je rekening moet betalen waar ook nog toeristen belasting bij zit.Wij wisten hier niks van maar het schijnt vrij normaal te zijn. Wat de criminaliteit betreft; zwaar opgeblazen allemaal!!Wij zijn elke avond vanuit ons hotel naar de disco's gelopen zonder ook maar 1 geval van criminaliteit gezien te hebben. Ligt ook aan jezelf natuurlijk,in Nederland is het s'avonds ook niet 100%veilig!

• 8Edwin en Maria23-08-2005

Mooi hotel met ruime kamers. Wordt prima schoongehouden en goed bewaakt, mooi zwembad met een mooi park. Geen entertaiment. Ontbijt in buffetvorm was wel heel erg eentonig. Het buffet 's avonds was wel goed en gevarieerd. Ligt vlakbij het oude centrum. Enkel bij de receptie spreken ze Engels. Het is in ieder geval wel een van de mooiste hotels van Fortaleza. Het ligt wel ver van het strand maar er gaat dagelijks een gratis busje vanuit het hotel, 's avonds ook naar de Boulevard. Enkel de retourtijden zijn heel vroeg, maar je kunt dan een taxi nemen. Het is niet aan te bevelen om 's avonds buiten het terrein van het hotel te gaan lopen omdat de omgeving nogal gevaarlijk blijkt te zijn (dus zeer zeker een taxi nemen, zelfs naar de discotheken die vlakbij zitten), maar dit geldt voor heel Fortaleza m.u.v. de boulevard en de diverse shoppingcentra's.

• 8Jessica09-08-2005

Erg groot hotel, wel van veel gemakken voorzien. Mensen spreken weinig tot geen engels, ook in het hotel niet. Voor een leuk strand moet je even met de taxi, maar die zijn niet duur. Discotheken zitten letterlijk om de hoek en winkelen kun je daar bijna overal.

0 tips over Hotel Marina Park

0 vragen over Hotel Marina Park

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand200 m
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen