Hotel Marbello Ariau

HotelWeer vandaag30°25°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Marbello Ariau voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Marbello Ariau

maravilhoso.

carlos jose teixeira
7-12-2013

foi boa.

tudo com aparencia boa.

otimo atendimento.

nao muito caro por ser fora de temporada.

tinha,mas nao experimentamos porque ficavamos so na praia.

condiçoes muito boas,e sempre que chegavamos estava sempre organizados.

nao.a acomodaçao que estavamos era de casal.

Recomendo

Ana
24-2-2011

Ótima localização em frente. ao Crocobeach, vários táxis, perto de parada de ônibus e ainda tem transporte grátis p/ a feirinha.

A área de lazer deixou a desejar, café da manhã bem servido. Teve um dia em que faltou água pela manhã.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marbello Ariau in Fortaleza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marbello Ariau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marbello Ariau scoort een 9.67 uit 10 op basis van 2 reviews.