Hotel Lisboa Praia

Brazilië, Brazilië, Fortaleza

5.8Voldoende

20 reviews over Hotel Lisboa Praia

• 7Erik Sanders11-11-2008

Eten en aankondiging in reisbrochure moeten beter

Het hotel is eenvoudig en schoon, het personeel heel vriendelijk, indien aanwezig; receptie is goed! Absoluut slecht was het eten, behalve het ontbijt wat een dikke voldoende scoort. Kwaliteit van elke dag hetzelfde buffet was zeer pover, met geringe of zelfs geen keus en zeker niet smaakvol klaargemaakt of opgemaakt. Laat je niet misleiden met wat er in de brochures staat en boek zeker geen All-Inclusive, maar ga elke dag lekker uit eten in de stad of bij een van de lokale strandtenten met Boa Vida als aanrader.

• 8J.B. Rozema06-10-2008

prima hotel helaas tussen 2 sloppenwijken in

geen veilig gevoel gehad, 24 uur bewaking, vriendelijke mensen, geen veilige avond wandeling , altijd met bus of taxi naar Forteleza, door vriendelijke Brazilianen behoed voor beroofd worden, goed strand, goed hotel

• 7peter29-07-2008

prima hotel

prima hotel, zag er netjes uit en personeel erg vriendelijk mooi gelegen tegenover lekker drukke familie strandtent waar voldoende bewaking was. (waren gezin met 2 kids) wat ze schrijven over berovingen van het kleine stukje hotel-strand kan ik mijn niets van voorstellen. overdag zeker niet! je moet ook overdag wel tussen de mensen blijven en geen lange stukken lopen langs de weg/strand want bij rustige stukken weet je maar nooit. altijd naar centrum/ beira mar met hotelbus/taxi danwel lokale topbus gaan. gewone bus gaat door de favela (sloppenwijk) eten in hotel wisselend, ene keer erg lekker dan weer wat minder. ook niet altijd alles verkrijgbaar. al met al prima hotel, zeker als je dicht bij strand wil zijn. ga je voor het uitgaan, dan kun je beter aan de beira mar zitten

Gereisd met familie in juli 2008

• 5anika08-07-2008

slecht gelegen, matige uitstraling

Lisboa Praia Hotel ligt aan de Praia do Futuro, ver buiten het centrum. Er is daar vrij weinig te doen (alleen strand) en na 16.00 te gevaarlijk om buiten te lopen. een hotel in het centrum raad ik meer aan. De service van het hotel is matig; onze all-inclusive bleek opeens geen all-inclusive meer te zijn en er was veel egzeur voor nodig om dat weer gedaan te krijgen. de kamers zijn eenvoudig, ook het onderhoud en de uitstraling van het hotel zijn simpel. geen aanrader. eten is goed.

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Olaf20-05-2008

Het etn was erg eentonig. De menu kaart voor de lunch het avondeten was hetzelfde en niet veel bijzonders. Vaak was er ook niemand achter de bar als je drinken wilde n moest je eerst iemand gan halen om aan drinken te komen. Hotel is goed te doen, doe er alleen geen all inclusive nemen, maar ga met de bus van het hotel dan gewoon ergens anders eten. Het ontbijt was wel goed.

• 7Ricardo07-05-2008

Keurig hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is 1 van de goedkopere hotels, dus verwacht geen 5* resort. Zoals de brochure van touroperator vermeldt is all inclusive in Brazilie niet erg uitgebreid, ga er dan ook vanuit dat je niet elke dag in het hotel gaat eten. Veiligheid is prima, mits je je aan de regels houdt.

• 6F. Beekenkamp06-03-2008

De prijs/ kwaliteitverhouding was heel goed. Het hotel heeft vier sterren, maar voor Nederlandse begrippen haalt dit het niet. Het hotel zag er wat ouderwets uit, maar het was wel heel schoon. Elke dag werden de kamers goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in februari 2008

• 6Martin & Colette Smits-Lange18-01-2008

We waren met z'n 6-en op uitnodiging van mijn ouders. Je kijkt een gegeven paard niet in de bek, maar mijn mening? We zijn nu 3,5 week terug en ik zit al 1,5 week ziek thuis door een parasiet die ik daar samen met een oorontsteking in het zwembadwater heb opgelopen. Personeel in het hotel was geweldig vriendelijk. Een kleine fooi zo nu en dan maakt het helemaal geweldig. Kamer was sober, maar goed. Fijne airco. Let wel een zachte WC-bril: super...zeker met diarree! Eten? Heel zout en wat eentonig. Het allerbeste was het strand op 3 minuten loopafstand pal tegenover het hotel. Laat je daar heerlijk masseren door Ana voor EUR 6 per half uur. Standclub Boa Vida is van een Nederlander en hij weet precies wat de tourist wil. Neem geen all incl en eet gewoon broodjes en crab bij Boa Vida. 's avonds is het strand echter gesloten. Bus naar de stad kost een paar centen. Stad is best aardig, maar na 2 keer heb je het wel gezien. Lekkere strandvakantie..jammer van de ziekelijke souvenirs.

Gereisd met familie in december 2007

• 3M. Bolte29-10-2007

Hotel Lisboa zou een 4 sterren hotel zijn. Volgens ons niet meer dan 2-2½ ster Zijn dan ook na 1 nacht verhuisd naar Vila Galé ( extra kosten voor ons ca. € 1050,00 , want we hadden all inclusive in Lisboa en kregen LO in Galé )

Gereisd met partner in oktober 2007

• 6H. Shepperd02-10-2007

Eten was barst slecht. Mijn vriendin en ik hebben diarie en buikpijn van het eten gehad. Ik heb ook van andere gasten uit Nerderland vernomen, dat zij ook last hadden van buikkrappen.

Gereisd met partner in september 2007

Hotel Lisboa Praia info