Géén boekingskosten
BraziliëBraziliëFortalezaHotels FortalezaHotel Gran Marquise by Sol Melia

Gran Marquise by Sol Melia

BraziliëBraziliëFortaleza

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Gran Marquise by Sol Melia voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 6 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Gran Marquise by Sol Melia

• 10Baukje en Tom25-06-2011

Super echt super

Wanneer je ervoor kiest om in het centrum te verblijven is dit een uitstekend hotel. Het zwembad op het dak, met uitzicht, en de heerlijke muziek, drankjes en hapjes maken het tot een privaat paradijsje. Het restaurant was in onze tijd echt voortreffelijk en met heel veel biologische producten. De prijs was inderdaad aan de stevige kant maar daar stond een geweldige service tegenover.

• 4cintia12-03-2009

never again

I would like to inform you that the Gran Marquise Hotel, Fortaleza – Brazil, never could be rated as a luxury hotel, based on international evaluation. I was there recently and I suggest you to make sure the information about this hotel are in conformity with your expectations and quality control. In my opinion, the quality falls short of the price.

• 10A. Knijn19-03-2008

Het was jammer dat we met een taxi naar het strand moesten omdat de zee voor het hotel vervuild is. Het uitzicht vanuit het hotelraam vond ik matig daar wij op de keukens van een tegenoverliggend flatgebouw keken

• 9kuifje01-10-2005

Dit is gewoon het beste hotel van Fortaleza en daar betaal je uiteraard voor....

• 8De Wulf Rik, Christine, Jens en Joni07-02-2005

zeer goed hotel lekkeren gevarieerd ontbijt zeer vriendelijk mooie stranden naar een mooi waterpretpark geweest wel veel armoede gezien ook rond het hotel mensen die op straat lagen te slapen kinderen die komen bedelen zo hebben onze kinderen de andere kant van de medaille ook eens gezien maar anders prijskwalitiet voor een aperitiefje te drinken 60 a 80bf cola 33cl 30bf in de bar van het hotel eten buiten het hotel ook niet duur kleren goedkoop schoenen heb ik meegebracht 900bf dus zeker goedkoop.

• 9dietrich03-10-2003

zeer lux hotel erg goed aangekleed de kamers ook eten is er goed en de ontbijt maar de 7 voor de prijs is terecht want voor zoveel geld zit je ook goedkoper in de beter 4 of 5 teren hotels maar! als je gesteld bent op lux is dit wat je zoekt bij uitstek de luxeste hotel aan de vela mare boulavar

Hotel Gran Marquise by Sol Melia info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Av. Beira Mar, 3938 - Praia de Mucur, 60165-121