Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

20 Reviews over Golden Tulip Iate Plaza

• 9fredguus09-03-2011

Grandioos, heerlijk

Zeer luxe, schoon, mooi, vriendelijk personeel. Van alle gemakken voorzien, kregen zelfs een hangmat voor het balkon. Met zonsondergangen over zee te zien vanuit je kamer, heerlijk toch

• 9Rogier02-08-2008

Prima hotel

Prima hotel met dito ligging. Geen gezellig familiehotel, maar wel perfecte uitvalsbasis voor vakantie in Fortaleza en omgeving. Kamers zijn heel ruim en schoon en het uitzicht vanaf het balkom op de boulevard is geweldig. Zou er zeker weer naartoe gaan.

• 10Cindy28-02-2008

wij vonden het zoals jullie zien aan de cijfers geweldig. we waren nog nooit in zo`n super mooi hotel geweest waar alles maar dan ook alles perfect was. En dan natuurlijk fortaleza zelf prachtig mooi!!

• 7Michael B.26-02-2008

Hallo! Ich war im Dez 2006 und Dez 2007 jeweils 5 Wochen im Golden Tulip. Die Lage ist OK,am Ende der Beira Mar,also quasi mittig zwischen Praia Futuro/Boa Vida und Iracema... 300 meter vom Hotel Fischrestaurant Alfredo und 350 m Carne da Pedra,Super Essen von [*],Deutscher Besitzer.Die Zimmer zum Fischmarkt riechen bei offenem Balkon etwas,dafür ist der Blick über die komplette Beira Mar fantastisch.

[*Namen von Privatpersonen / Personal werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

• 10krüger jens24-10-2007

freundliches und hilfsbereites personal besonders bei der rezeption und zimmerservice

• 8Jeroen22-07-2007

Keurig schoon en net hotel. Ligt mooi aan de boulevard en 5 min. met de taxi lig je op eem heerlijk strand.

• 4Ramon Stuffers25-01-2007

Nou... ik weet niet of mensen geld krijgen voor positieve berichten hier, want wij vonden het beneden alle peil haha. Ten eerst ligt het aan een strand waar niet gezwommen mag worden ivm de riolering die daar in de zee uitkomt van alle Hotels. Ten tweede stelt het onbijt he-le-maal niks voor. Ik ben er 1 keer m'n bed voor uit geweest. Het hotel heeft een zwembadje van 3 bij 3 meter vol met troebel water. We moesten 3 keer om een bed vragen, 4 keer om een kussen die we pas om 3 uur s'nachts kregen. We wilden 24 uur service het wasgoed laten wassen en hebben daar uiteindelijk 4 dagen op moeten wachten. Waarbij gelogen werd door het balie personeel, wat overigens ontzettend klantONvriendelijk was en loog tegen ons over het wasgoed. Maar verder hebben we er wel eem leuke vakantie van gemaakt hoor ;).

• 9Rogier10-12-2006

Perfect hotel met goede ligging. Hele fijna vakantie hier gehad.

• 9Pieter04-08-2006

Schitterend hotel. Het ligt idd wel helemaal aan het einde van de boulevard.

Twee stappen buiten het hotel wel prima restaurantjes waar je je voor een grijpstuiver een slag in de rondte kunt eten. Ontbijtbuffet was fantastisch in een eetzaal met airco en een zeer ruime keus aan lekkernijen en heerlijk vers fruit.

Op het strand werd ik op een gegeven moment wel een beetje gestoord van al die lui die je wat proberen te verkopen. Bij het (erg kleine) hotelzwembad kan je ook prima liggen.

Verder probeerde die o zo vriendelijk lachende ober ons bij een strandtent een oor aan te naaien door ons drie keer zoveel te rekenen dan de prijzen die op de kaart stonden. Dit was overigens wel een uitzondering. Hoe dan ook: wel even scherp blijven, ook in 34 graden.

p.s.: stuitend/treurig: veel oude en/of lelijke blanke mannen op het strand met jonge Braziliaanse meisjes.

• 9geert en jannie05-02-2006

wij zijn 8 januari 2006 14 dagen in het golden tulip geweest het is een geweldig hotel een echte aanrader. hele goede service en de kamers zijn groot wat heel prettig is we hoorden wel anders in de omgeving. boek in brazilie altijd een 4 of 5 sterren hotel en kijk niet naar die lage prijzen want je komt in een omgeving te zitten waar je niet wil zijn

Hotel Golden Tulip Iate Plaza info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)