Hotel Fortaleza Praia

5.5Voldoende

• Animatie

97 reviews over Hotel Fortaleza Praia

• 1Gerke en Rita10-01-2006

Wij zijn hier met in de kerstperiode geweest en zijn overspannen teruggekomen. Echt vieze kamers, hotel ligt in krottenwijk. Omgeving erg crimineel. Eten zeer slecht. Reisorganisatie deed niets om wat te verbeteren.

• 1Bert Kamsma04-01-2006

onbegijpelijk dat er nog mensen zijn die dit een redelijk en goed "hotel" durven te noemen, die zijn zeker helemaal niets gewend, en nog nooit ergens geweest. boek nooit meer bij touroperators die dit kot in hun pakket hebben staan!!!

• 6RvB02-01-2006

Voor als je niet teveel verwachtingen hebt is dit een aardig hotel, maar wil je gegarandeerd elke dag warm water en lekker eten zonder stinkenede polen en tsjechen om je heen moet je hier zeker niet heengaan!! De afstand tot het centrum is gewoonweg te ver! En op het strand bij hotel moet je niet wezen ivm criminaliteit!! Fortaleza zelf daarentegen is het mooiste wat mij is overkomen!!

• 10Brazilf for ever20-12-2005

De hotel is simpel maar leuk. Fortaleza is op en top. Echt een groot feest. Sfeer is hier ongelooflijk gezellig. Eten is heerlijk hier. Overdag lekker voetballen op het strand. S'avonds lekker uit eten en dan lekker goed stappen naar tenten zoals Amazen, Mugaribe, Piratabar.

• 3Radjoe en Moena18-12-2005

Het hotel is zeker heel slecht. Enige voordeel:ligging gelijk aan strand.Gevaarlijke beurt.Je kan s avonds niet naar buiten gaan lopen voor je plezier.Geen aanrader.Met het verslag van andre en Monique ben ik volkomen eens.

• 3Tim (belgië)08-12-2005

Ben net terug uit fortaleza. Ben voor de 2e keer naar dit hotel geweest. Maar in tegenstelling tot in februari viel het nu heel hard op hoe snel het er achteruit gaat. We waren met 7 gasten in heel het hotel en het eten was de naam eten zelfs niet waardig. De baas van het hotel gaf privéfeestjes voor zijn familie en de andere hotelgasten moesten daar maar rekening mee houden. Het enige possitieve aan dit hotel is de ligging (vlak aan het strand) en het vriendelijke personeel (die werken onder het dictatuur van hun baas). Denk dus 2x na voor je hier boekt.

• 2Nicole06-12-2005

Was zeer slecht in dit hotel, we zijn er in sept 2004 geweest. We kregen een kamer alleen met bed, zonder enige kast om je kleren op te bergen. Het eten was zeer slecht, wat overgebleven was van s'middags werd s'avonds weer opgewarmt. Bijna elke dag hetzelfde eten en als er eens wat aparts was dan was er te weinig voor alle gasten. We hebben elke dag buiten het hotel gegeten en dus niets aan de AI formule gehad. Na 2 dagen hebben we ons laten overboeken naar Combuco wat de hele vakantie (gelukkig) goedmaakte.

• 7Oscar25-11-2005

Het hotel is eenvoudig maar goed..De ligging van het hotel is leuk voor bejaarden en gezinnetjes die graag de hele vakantie bij het hotel willen blijven, maar voor de jongeren onder ons is het aan te raden om een hotel te boeken dat of in Iracema of op de Av Beira Mar ligt ! Dit omdat het reizen met de taxi naar het uitgaans gebied toch 60 reaal (22 euro)voor De bereikbaarheid is goed, overdag kan je voor weinig met TopBus maar na 5 uur sávonds kan je beter de taxi pakken als je leven je lief is !Het eten in het hotel is typischs Braziliaans dus eenvoudig maar goed; rijst bonen en kip of vis. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk, maar als je wijzer wordt naarmate je langer verblijft , zie je dat je veel beter kunt overnachten voor minder geld. Verder is het in dit hotel niet toegestaan een meisje mee te nemen !

Trek uit dit verhaal zelf je conclusie en wees verstandig .

• 9Chico24-11-2005

Prijs/kwaliteit in 1 woord perfect. Mensen beseffen blijkbaar niet dat ze in een 3e wereldland zitten. Als je na het ontbijt al vertrekt hoe kun je dan een objectieve beoordeling geven van het hele hotel? En berovingen op het strand is absolute onzin dat kan in Bergen aan Zee ook gebeuren. De sfeer is juist hetgene waar je voor heen gaat. Mensen met kleine kinderen moeten zich sowieso eens achter de oren krabben waarom ze niet gewoon op een camping in Italie gaan staan. All inclusive formule is op het eten na gewoon ideaal als je bedenkt hoe weinig je er voor betaalt en hoe spotgoedkoop de restaurants in de omgeving zijn. Niet zeuren dus en lekker thuis blijven als je een locatie niet op waarde weet te schatten.

• 8Jan Willem en Patricia03-11-2005

Hebben hier heerlijk genoten, prachtige omgeving, lief en vriendelijk personeel. Kamer en toilet was schoon en qua ligging idd. niet in een van de rijkste gebieden van de stad maar wel interessant om ook eens te zien en mee te maken. Heb er lekker gegeten met een keuze uit voldoende gerechten en leuke mensen ontmoet. Echt de vakantie gehad waar we heel hard aan toe waren. Verbleven er in 2004 en het kan zijn dat ze veel slechter zijn geworden, maar wij hebben hier zeker genoten.

Hotel Fortaleza Praia info

• Animatie programmaAanwezig