Hotel Fortaleza Praia

5.5Voldoende

• Animatie

97 reviews over Hotel Fortaleza Praia

• 6huub en sanne16-04-2006

prima hotel,elke dag werd onze kamer schoongemaakt en niet zoals ik net lees dat dat nooit gebeurt,echt grote onzin.idd het eten is niet veel soeps maar begrijp dan ook niet dat mensen daar stug blijven eten terwijl ernaast een supergoedkoop heerlijk restaurantje zit.echt hollands om het onderste uit de kan te willen,het is een 3e wereld land en erg arm dus daar vinden ze al snel iets goed.Verder superaardig personeel en die meiden bij de receptie willen echt naar holland!!!!1 grote onzin.Nee hoor,wij gaan nog eens terug.We waren met onze dochter van 2 en we hebben geen van alle diaree gehad,ook onze dochter niet.dus... gewoon gaan en genieten van het mooie land en de vreselijk lieve inwoners.

Gereisd in april 2006

• 4Marian en Cees31-03-2006

Onze ervaring: De ligging was perfect direct aan het strand. Het hotel was GOOR onze kamer werd niet schoon gemaakt. Na veel klagen bij Dennis werd er een uitzondering gemaakt en 1 keer schoongemaakt Het eten was smerig elke dag hetzelfde zelfs zwerfdieren wilden dit niet eten. Tijdens het ontbijt werden er broodjes/cakejes neergezet als dit op was werd dit niet aangevuld,dit wordt een all in genoemd :-( Mijn man en ik kregen dagen diaree van het avondeten.(langleven norit!!!) Vaak zaten er ook haren in het eten...zowel hondenharen/mensenharen.

Het personeel bij de bar had nooit van netheid gehoord. Glazen werden niet goed schoongemaakt,lemon van coctails werden niet weggegooid maar hergebruikt voor andere mensen ECHT NIET NORMAAL!!

De braziliaanse meiden van de receptie hadden als doel naar Nederland komen.

• 3Erik05-03-2006

Als het hotel en de kwaliteit ervan je niet zoveel interesseert kun je het gerust doen, de ligging direct aan het strand is mooi. Voor de rest is het een waardeloos hotel met zeer ongeinteresseerd personeel

• 7Pijman04-03-2006

tja.... deze accomodatie was vrij slecht, we gingen al van het ergste uit, maar het was inderdaad nog een stukje erger: Minpunten: Vrij ver weg van alles!/ stroom op de douche, als je de knop aanraakte kreeg je stroom! ook op de wc bij het zwembad (schakelaar verlichting) /zwembad zat vol met mos en was erg smerig, personeel is wel vriendelijk maar o zo traag.../bij het eten moet je er wel snel bijzijn want anders is alles op(broodjes/ei/bestek/ ham+kaas meer was er niet/borden/thee etc) dus dat was erg schandalig het ontbijt, middag eten is eentonig en avondeten durfde we niet aan, maar het kost toch allemaal niks dus we hebben iedere avond een ander restaurant gehad. pluspunten: aan het strand en dat was het eigenlijk! Maar je moet ook niet in je hotel blijven zitten ga naar de boulevard of 1 van de 4 grote winkelcentrums en doe een buggytour naar cumbuco dat is echt onvergetelijk!

• 4j en y28-02-2006

hotel zeer ongeschikt voor gezin zwembad smerig .eten is overleven.brand veiligheid beneden alle nivo.ratten lopen snachts polonaise over terras.vol met dronken oostblok gieren.bovenste verdieping van hotel onbewoonbaar te smerig voor woorden.bediening niet vooruit te branden. denk goed na voor u dit boekt bij aankomst boekten diverse mensen direkt een ander hotel

• 6jek28-02-2006

Via een Bingo-reis terechtgekomen bij Fortaleza Praia. Qua ligging wat mij betreft het beste hotel, ver van de drukte van de stad, een mooie tuin en direct aan het strand. Qua accomodatie zeer simpel, maar wel schoon. Eten is goed, maar eentonig, daarom aan te raden om na enige tijd elders te gaan eten, bijv in de stad. Via bus en taxi is deze goed te bereiken. Hotel is ook een prima uitvalbasis om via uitstapjes het land beter te leren kennen. Als je hoog gespannen verwachtingen hebt van het hotel, zal het een tegenvaller zijn. Vandaar de vele negatieve geluiden. Zeker bij de bingo reis vind ik dat sprake is van een goede prijs / kwaliteit verhouding. En ach, laat de mensen maar klagen.

• 6Roos27-02-2006

grappig om alle reakties hier te lezen. Ik ben net terug uit Fortaleza praia. Heb een heerlijke vakantie gehad. Waarschijnlijk hadden wij het geluk dat we in het nieuwe gedeelte zaten. Het was er schoon, iedere dag schone lakens, 2 grote kamers en een grote badkamer. Eten is inderdaad eentonig maar de smaak is niet verkeerd. Afstand naar het strand is geweldig, naar de stad is te ver! Ben zelf overdag verschillende malen buiten het hotel wezel lopen en vond alle mensen uit de omgeving en in de supermarkt er aardig! Heb geen nare ervaringen meegemaakt.

Gereisd met partner in februari 2006

• 1F.J. Mous20-02-2006

Mensen die dit hotel goed vonden, moeten toch eens bij zichzelf te raden gaan. Toen wij er waren was alles ronduit vies. Het beddengoed was niet verschoond en de strontvegen van de vorige bewonder zaten nog in de lakens. Ik wil er niet over nadenken wat er verder nog in de lakens zat, wetende dat het sextoerisme hoogtij viert in Fortaleza! Het hoeveelheid eten was tekort voor het aantal gasten (4 eieren op ± 40 man bij ontbijt) en dat wat er was, was niet te eten (geven wij nog niet aan de hond)! Hotel was onveilig (brandblusser verroest en over datum, slechts 7 jaar!!) Onderhoud van hotel slecht. Verwaarloosde speeltuin met veel roestige spijkers en veel splinters. Zwembad was vies en vet. Er dreven goederen in waarvan de oorsprong niet meer te achterhalen was. De host was van het type, "veel beloven weinig geven, doet een gek in vreugde leven".

• 2w. van Doorn10-02-2006

Hotel is beneden maat, eentonig middag en avond eten, sober en geen sfeer, beslist geen hotel voor mensen die ervaring hebben. personeel is goed, leiding moet terug naar hotelschool. Groot min punt zyn de Oostblokwolven die in no time alles wat eetbaar is naar hun kamer slepen, en de bar leeg zuipen (sorry voor de uitdrukking) Dus neem een beter hotel

• 6Jeanette04-02-2006

In onze 14 dagen zijn 4 stellen beroofd. Qua strand is de ligging een 10, qua veiligheid een 1. Het enige hotel waar je vanuit de tuin zo het strand op kan lopen. De zee was heerlijk vooral bij eb. Bij vloed zijn de golven heel woest, dan moeten èèn meter hoge golven heen en terug op 10 meter strand. Bij eb is het zalig in de golven. Als je naar rechts loopt kom je bij een rivier en dan kun je je zo terug laten drijven. De all inn formule is armoedig en ik heb Cicero omgekocht voor wat extra groente en fruit en we zijn ook wat in het buurtwinkeltje gaan kopen. Dus om toch wat van het land en de (normale) lokale bevolking mee te maken zijn we 5 nachten naar Jericoacoara gegaan. Je mag meegenomen wijn (7 rais) aan tafel drinken (in duurdere hotels niet)Kokosnoten waren er vaak niet, heel jammer. De kamers in de nieuwbouw zijn 2 x zo groot. De douche wordt te heet bij lagere waterdruk.

Hotel Fortaleza Praia info

• Animatie programmaAanwezig