Hotel Fortaleza Praia

5.5Voldoende

• Animatie

97 reviews over Hotel Fortaleza Praia

• 9diana15-08-2007

Prima hotel direct aan zee. Personeel is super vriendelijk, en de rest van de bevolking ook. Een echte aanrader is om naar een voetbalwedstrijd te gaan van de plaatselijke club, echt een topper hoor !! De zon schijnt de hele dag door en doordat je pal aan zee zit, staat er een heerlijke zeewind waardoor het niet te warm is. Smeer je wel goed in want de zon daar kent geen genade !!

Gereisd met partner in september 2006

• 7Paula19-06-2007

Ik ben in dit hotel in December 2005 geweest. Het enige voordeel van dit hotel is dat het op het strand ligt. Het eten was matig, het kon beter, maar verder was de kamer ok. Bereikbaarheid was ok. Je kon makkelijk de Topbus nemen of een taxi.

Gereisd in juni 2007

• 8Herman25-05-2007

Tsja onderstaande klachten zijn weer typerend voor de gemiddelde Nederlander op reis. Alleen naar de prijs kijken en boeken zonder jezelf eerst te verdiepen in betreffende accomodatie. Het is namelijk absoluut geen geheim dat dit hotel qua voedsel onvoldoende is en aan de rand van een sloppenwijk ligt. Dit laatste is helaas ook het echte Brazilie. Ontbijt is overigens best goed te doen en verder kun je in de stad voor helemaal niks goed eten. Dit hotel is prima geschikt als uitvalsbasis. De taxichauffeurs brengen de welwillenden onder ons voor een kleine fooi de hele vakantie naar de mooiste locaties. Mensen met kinderen hebben in dit hotel niks te zoeken en hadden dit vooraf allang kunnen weten.

Gereisd in mei 2007

• 5heleen17-04-2007

wij zijn daar maart 2005 geweest. qwa prijs ligt dit hotel niet hoog.. het eten was dan ook verschikkelijk..dat wist ik van te voren al en daarom iedere dag uit wezen eten wat overigens heel goedkoop is daar. De kamers waren schoon, heb geen ongedierte gezien op een paar lieve zwerfkatjes na. het personeel is jong en onervaren (lekker goedkoop) Voor en achter bewaking..wat ook wel nodig blijkt te zijn gezien je midden in een slopenwijk zit. taxi en topbus zijn inorde. Ik bekijk het altijd zo..vakantie moet je zelf maken..als je goedkoop een reisje boekt mag je ook geen 5 sterren verwachten..maar niemand blijft toch alle dagen in een hotel zitten..de boel verkennen en excusrie plannen. Waar ik me wel een beetje aan gestoord heb zijn de oostblokkers die ronduit ombeschoft zijn en denken dat hun de enige zijn daaro..

Gereisd in april 2007

• 6Rita21-02-2007

Ik ben blij dat ik voor mijn vakantie in dit hotel deze slechte beoordelingen allemaal niet gelezen heb. Dan had ik een verblijf op deze prachtige lokatie moeten missen. Een prachtig strand naast de deur, een heerlijke tuin en een prima zwembad. Het hotel kan stukken beter, maar als ik vroeg om schone handdoeken en om het bed te verschonen deden ze dat. Het heeft alles met de prijskwaliteitverhouding te maken. De beveiliging bij de entree en op het strand, maakte dat ik mij heel veilig voelde. Wij logeerden er met een groep en dat maakt wel verschil uit gezien de populatie van de andere hotelgasten.

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 4Karlijn31-01-2007

Mooie ligging, voor de rest erg matig. Gezien de prijs was dat ook wel te verwachten. Je mag wel verwachten dat de basis in orde is, maar dat was zeker niet het geval! Het eten was van dermate matige kwaliteit dat we regelmatig alleen brood met suiker en fruit hebben gegeten.Ik vond het vervelend om te zien hoe de "baas" privé-feestjes gaf in de hoteltuin. Op tafel van de baas werden de meest luxe dranken en hapjes geserveerd. De kamers waren in orde gezien prijs/kwaliteit. Wel hebben we geweerschoten gehoord 's nachts. (Kogelinslagen in het hotel zijn ook zichtbaar.)Dus erg veilig voelde het niet om de straat op te gaan. Met de taxi naar het centrum was wel te doen, maar ook daar oppassen! Verder de laatste 3 dgn ziek in bed gelegen met voedselvergiftiging en we waren dus ook blij dat we naar huis konden. Jammer dat we zo'n verkeerde indruk hebben gekregen van zo'n mooi land.

Gereisd in januari 2007

• 418-11-2006

Vorig jaar met z'n tweeen (goedkoop) geboekt voor 15 dagen. Inderdaad: Stroom op de doucheknop, eten niet bijzonder. Wel lekker dicht bij strand, dichtbij de locale strandplek van de locals. Tip: pak gewoon voor een paar knaken een taxi en eet overheerlijk in de stad voor weinig!!!Wij hebben dat helaas te laat ontdekt (3 dagen voor vertrek). Veel last van sex-tourisme (vooral hollanders! schaam jullie!!!), maar locale bevolking zeer zeker gastvriendelijk (ook de zwervers met 1 been). Hotel en gasten dus gewoon vergeten, alles heeft z'n prijs. Mensen deden best ons naar het zin te maken. (behalve bar personeel, kwamen vrij nors over, werk vonden ze absoluut niet leuk)...

Gereisd met partner in oktober 2005

• 3Anoushka09-07-2006

Ben hier twee jaar geleden geweest. Heb een flinke kater aan Brazillie over gehouden. Het hotel was slecht en lawaaïg en het personeel alleen maar aardig voor voor mannen. De bereikbaarbaarheid is slecht. Veel oostblokkers die vinden dat zij alle recht op de ligstoelen en het eten hebben. Het eten was vaak hetzelfde, teovallig heb ik geen diaree gehad, maar de meeste mensen wel

Gereisd in juli 2006

• 1drenthe30-06-2006

wij waren in begin maart 2006 in dit hotel.het was gewoon verschikkelijk,1 grote nachtmerrie.wat een stank in dat hotel,hotel kun je het niet noemen het was gewoon een krot,en ook nog midden in een krottewijk,met veel criminaliteit,midden in de nacht schoten ze bij ons hotel.zwerfhonden en de ratten renden door de gangen.het eten was verschikkelijk vies,de honden en mensen haren zaten in het eten.het zwembad was vies,er dreef vanalles in.glazen smerig.de tuin was een woestijn.wij zijn daar weggegaan voor onze eigen veiligheid,het was een grote bacterien bende,paar dagen later is daar nog een nederlander overvallen en hij had het pistool al op zijn hoofd gericht,maar z'n dochter heeft hem gered.Q international krijg je weinig steun van,wij moesten onder dwang tekenen om onze all in inteleveren,toen wij na een ander hotel gingen.toen hadden we eindelijk vakantie.

Gereisd in juni 2006

• 4Chanella&Dewy08-05-2006

Net terug van een leuke vakantie Fortaleza Brasil. Helaas viel dit hotel erg tegen. Eten was te weinig veel oostblokkers die dringen voor het eten. Als het eten op is wordt dit niet aangevuld. Avond eten was erg koud ipv warm.Ik las dat de kamers niet schoon werden gemaakt ook wij hadden dit een paar keer meegemaakt. Na melding hierover werd dat de ene keer wel gedaan andere keer niet.Viel me idd op dat de dames bij de receptie fanatiek bezig waren met naar Ned komen. Personeel vroeg ons de laatste dag om kleding...dat vond ik wel frapant... Maar mensen ik zou zeggen ga er naar toe en oordeel zelf....

Gereisd in mei 2006

Hotel Fortaleza Praia info