Hotel Fortaleza Praia

97 reviews over Hotel Fortaleza Praia

• 2018
    8Monique06-05-2018

Helemaal top

Praia da Iracema is een absolute aanrader. Een prachtig lang uitgestreken strand, hoge golven en overal gezellige strandtentjes waar je absoluut een Aqua de Coco moet proberen. (Kokos water rechtstreeks uit een kokosnoot) Verder zitten er aan het strand super leuk en lekkere restaurants waar je voor een lage prijs goed kunt eten.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

8Rody de Groot16-08-2011

Verouderd maar wel gezellig

Wij waren hier 7 jaar terug, dus wel even geleden. Wij hadden voor een bingo-formule gekozen. We wisten dus tevoren niet waar we terecht zouden komen. We werden als laatste weggebracht, dus we hebben andere hotels gezien. De meesten waren in het centrum van Fortaleza, zonder strand of fatsoenlijke tuin erbij.

Gezien we zonder verwachtingen kwamen, waren we gewoon erg blij hiermee. Zeer vriendelijk personeel, mooie tuin met privéstrand etc. Ja, de kamers zijn verouderd en wellicht slecht. Maar je slaapt er alleen maar, en dat was geen probleem. Verder ben je vooral excursies aan het maken en lig je in de tuin of op het strand!

We hebben leuke vrienden gemaakt waar we nog steeds contact mee hebben. Hier veel mee opgetrokken. Personeel staat voor je klaar. Teven het einde van de All inclusive (in de avond) kregen we nog extra drank op het terras zodat je tot slaaptijd voldoende had. Kortom leuke tijd gehad! En wil zeker nog een keertje terug daarheen!

Gereisd met partner in juli 2004

• 6Pedro02-08-2011

Deze vakantie nooit meer!!

Het Hotel was netjes maar de omgeving is niks het is echt een animeer vakntie voor vrijgezellen mannen.

Gereisd met partner in november 2000

• 9bob jacobs17-03-2011

te gek

gezellig family hotel, zeer gast vrij.Eigenaar is ook zeer behulpzaam. Had lekker mijn eigen hangmat geregeld.

Alleen gereisd in januari 2002

• 3fredguus09-03-2011

vies, goor, smerig

Wij zijn er in 2005 geweest. In de winter geboekt. Volle mep betaald. Het was zo erg dat als ik die nacht dat we aankwamen meteen terug had kunnen vliegen naar Nederland ik dat ook had gedaan. Hotelkamer was vies, bedden zaten vol met kleine beestjes, badkamer was erg ranzig, lang niet schoongemaakt. Ontbijt, een boterpot voor alle hotelgasten . Middagmaal, wat 's middags niet op is wordt 's avonds weer voorgeschoteld. Na 2 dagen overgeboekt naar Golden Tulip op de boulevard (was niet eerder plaats), hemel op aarde. Ergste was nog, bleek eraf, dat er verschillende nederlandse stellen zaten die veel minder dan ons betaald hadden voor de Golden Tulip 5 sterren dan wij voor Fortaleza Praia zgn. 3 sterren

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Danny05-02-2011

Ver weg van de stad

Hotel Fortaleza Praia, met een mazzeltje weten te boeken voor nog geen 300 euro per week inclusief vlucht vanuit Amsterdam. All inclusive formule stelt niet veel voor, netzoals het ontbijt en het avond eten. Personeel doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Alleen gereisd in september 2005

• 6Inez09-02-2010

Niet erg prettig, maar voor dat geld.....

Wij betaalden 250 euro voor 8 dagen all inclusive! Dat is nog eens een superaanbieding. Daarvoor hadden we ook geen hoge verwachting, maar hebben we wel wat van Brazilië kunnen zien. Het hotel zelf is uiterst simpel op alle fronten, het eten éénzijdig en de mogelijkheden in de buurt zeer beperkt. Maar je kunt bij je hostes fantastische excursies boeken en dat maakt zo'n weekje toch wel heel leuk om eens gedaan te hebben.

Gereisd met partner in januari 2005

• 0ik21-02-2009

bizar

afschuwelijk eten..ligging oke...veel Russen...gun schoten..overvallen.... geen aanrader!!!!

Gereisd met partner in maart 2006

• 3Sandra11-02-2008

afschuwelijk hotel, we voelden ons zeer onveilig. Gedurende onze week waren 2 mensen overvallen op het strand waarbij 1 met een mes bedreigd en ander door zijn schouder geschoten in de bus. Eten vies, ambiance afschuwelijk. Onder bewakingsbegeleiding naar het strand,was maar 200 meter verderop, gezellig

Gereisd met partner in februari 2008

• 7lilian08-12-2007

ik ben in december 2005 geweest. Ik heb daar ook nieuwjaar gevierd. Ik heb dat met combinatie met een rondreis gedaan. Al die klachten die worden genoemd is bij mij ook bekend. Maar toch vindt ik de eigenaar van het hotel zijn best heeft gedaan. Ik vind wel dat Nederlandse reisorganisatie het veel beter voordoet, dan dat het is. Maar ik moet wel zeggen, het personeel doet zijn best om jou naar jou gemak te stellen. En plus de eigenaar heeft ons met een andere stel een hele fijne oud- en nieuw bezorgd. Ik heb dat gratis van hem gekregen. Terwijl andere 150,-- bij moesten betalen en naar een hotel moest gaan. Er was een journalist, die alleen de hotel, dag in en dag uit, de boel aan het verzieken was. Dat vondt ik nog erger. Daarom hebben veel mensen zitten klachen. Nee, de hoteleigenaar heeft het goed gedaan. Hij is pas bezig met hotel, en hij moet onderaan beginnen. Ik vind dat die eigenaar een kans moet krijgen. Niemand heeft het in de gaten dat daar de grondprijzen ontzettend duur is

Gereisd met partner in december 2005

Hotel Fortaleza Praia info