Appartement Firenze

9Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Fortaleza

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Firenze?

9Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

1 review over Appartement Firenze

• 9hans22-03-2010

fantastisch

een geweldig mooi en schoon appartement,na telefonisch contact met touroperator,hebben we een uitstekend advies gekregen en gereserveerd voor 3 weken, alles kort bij ,restaurants strand 3 minuten lopen en ook de grote markt(dagelijks) geweldig allemaal echt een aanrader!!!!!!wij zullen dit aan iedereen adviseren.

Gereisd met partner in januari 2010

0 tips over Appartement Firenze