Hotel Diogo Praia

Hotel Diogo Praia

Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Diogo Praia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Diogo Praia in het Nederlands

2006

Wilde eigenlijk een deluxe room boeken, echter alleen De

EricR
25-11-2006

Wilde eigenlijk een deluxe room boeken, echter alleen standaard kamers waren beschikbaar. De standaardkamer is dan ook zoals de naam zegt redelijk standaard. Simpel van aard en voor dezelfde prijs zijn op kamergebied wel betere hotels te vinden.

Echter de service van het hotelpersoneel is wel goed. Een late check-out kon zonder kosten worden geregeld en ook op andere vragen cq verzoeken werd soepel ingegaan. Voordeel was ook dat ze aan de balie Engels spraken, iets wat ik bij Brasil Tropical een gemis vond.

Hotel lijkt niet frequent bezocht te worden door niet Braziliaanse toeristen. Enige wat ik zag bij het ontbijt waren Brazilianen zelf.

Gereisd Anders in Sat Nov 25 2006 12:49:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diogo Praia in Fortaleza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diogo Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.