Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°25°

38 reviews over Hotel Brasil Tropical in het Nederlands

Nooit meer!

Richard
28-12-2010

Hotel geeft vooral zichzelf 4 sterren, maar alles behalve de kamers is slecht! De gehele stad Fortaleza is zeer gevaarlijk, diverse berovingen en overvallen in de periode dat wij in het hotel verbleven in de omgeving!

Gereisd Met partner in september 2006

Alles wat hiervoor is gezegd is waar

Albert
12-12-2009

Brasil tropical is een uitstekend hotel.Men is bezig om de accomodatie aan te passen.Zo is er nu b.v. draadloos internet op alle kamers.Worden de bedden bij het zwembad vervangen,is de bewijzering duidelijker gemaakt.Alleen is het jammer dat er,in vergelijking met eerdere jaren veel nieuw personeel in het restaurant is.Geen nadelig woord over deze mensen,ze doen prima werk,maar voor mensen die hier al vele jaren komen,is het toch een verandering.

Alleen de vlucht met Arkefly lijkt meer op een ongeorganiseerd schoolreisje,iets waar het grondpersoneel meer aan moet doen.Als je ziet wat een HANDBAGAGE,en van welk formaat,aan boord wordt gebracht,lijken de regels niet van toepassing,terwijl een diabeet (eigen ervaring) niet zijn insuline spuiten mee aan boord mag nemen.

Gereisd Alleenreizend in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Wat een toppertje

Ron K.
30-12-2008

super..super..

Ben net terug het is een supergoed hotel, ligging, service, eten, kamers (daar waren we eigenlijk niet zoveel) en prijs/kwaliteit waren super echt een aanrader, zorg wel voor voldoende voorbehoedsmiddelen want die heb je wel nodig.

Verder het is waanzinnig goed daar super.. super..

Gr. Ron K.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 30 2008 20:10:58 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Brasil Tropical voor je op een rij gezet:

Zeer centraal gelegen hotel met erg goede service

Carlijne
4-12-2008

We zijn hier nu voor de vijfde keer geweest, en het voelde echt als thuiskomen. Dat we twee jaar niet zijn geweest dat wist het personeel in het restaurant ons precies te vertellen, haha. Het zijn zeer vriendelijke mensen die met erg veel plezier werken. We hebben een heel leuk persoonlijk contact met ze. Sommigen werken er nu al vanaf de eerste keer dat we er in 2002 kwamen. Het hotel ligt erg centraal en het openbaar vervoer werkt prima voor ons. Ontbijt en (een enkele keer) lunch in het hotel zijn prima. Voor de avond heb je idd ruime keuze aan restaurants in de buurt. Trips naar Canoa, Morro Branco, Cumbuco zijn ook allemaal prima bij de receptie te regelen. Je gaat dan mee met een Braziliaanse organisatie, maar dat is een geweldige ervaring! Kortom, je kunt hier een geweldige vakantie hebben, echt een topper! Voor mij is het elke keer weer huilen als het er op zit en we weer naar huis moeten.

Gereisd Met partner in november 2008

volgende vakantie weer

Carla en Piet
1-10-2008

voor de vierde keer geweest,het was wel even schrikken bij aankomst omdat Daniel,Erasmo,Pedro en Olival (de barman van het zwembad)er niet meer werken.Zij maakten ons verblijf toch altijd een beetje leuker.Februari gaan we kijken of ze soms terug zijn gekomen.Zou mooi zijn.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In mei 2008 zijn we voor het eerst naar Fortaleza geweest

G&B
13-6-2008

In mei 2008 zijn we voor het eerst naar Fortaleza geweest. Hotel: schone kamers, elke dag wordt er schoongemaakt. Boven op het dak zit het zwembad dat wel klein is, maar voor een frisse duik perfect is. Wil je wat verder weg kan je aan de wegkant een bus nemen voor 1,60 reaal en/of de taxi nemen die voor het hotel staan te wachten. Tijdens onze vakantie waren 2 van de 3 liften kapot. Na 2 weken waren ze nog niet gemaakt. Dus de wachttijden om naar je kamer te gaan waren ook wat langer. Buiten dat om hebben we een geweldige vakantie gehad in een mooi hotel met een perfecte ligging. Omgeving: de hoek om en je bent in het centrum met iedere avond de gezellige avondmarkt.
Eten: ontbijt en avondeten zijn goed, alleen zou ik geen all-in nemen. Hetzelfde avondeten blijft terug komen. Excursies: er zijn genoeg excursies om te doen. Een echte aanrader is de buggytour in cumbuco.

Gereisd Met partner in Fri Jun 13 2008 21:13:41 GMT+0000 (UTC)

2007

Zijn nu voor de 7e keer in Fortaleza geweest in december

Rene en Francoise
26-7-2007

Zijn nu voor de 7e keer in Fortaleza geweest in december. En tot op heden elke keer in dit hotel. De service en bediening is zo goed dat het ons tweede huis is geworden. Het leuke is als je een paar keer geweest bent, wordt je ontvangen als familie. Ze herkennen je nog van de keren dat je geweest bent. Wij boeken altijd direct met het hotel, dus niet met een reis organisatie. De zogenaamde Raymond zijn wij nog nooit tegengekomen. En ook gaan we meestal naar dezelfde baraca. Het is alleen jammer dat er steeds meer buitenlandse (lees Nederlandse) eettentjes bijkomen. Dit gaat ten koste van cultuur. Wij gaan erheen om één te zijn met de Brazilianen en niet met de Nederlanders. Top is de maandagavond in de piratenbar een aanrader. En ook het nieuwe restaurant Sal e Brassa. Geweldig. Ook een verse vis bij de visafslag en daar laten bakken is een belevenis. Een aanrader voor iedereen. Boek geen all in. Er zijn geweldige restaurants. Nós gostamos o Brasil muito.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed hotel wel wat duurder, wij hadden all in geboekt, wel

boske
27-2-2007

goed hotel wel wat duurder, wij hadden all in geboekt, hadden daar wel spijt van want de restaurantjes er omheen zijn niet duur en meestal goed eten.

Gereisd Anders in februari 2007
2006

Net terug van Fortaleza

Drubbels Kristof
28-9-2006

Net terug van Fortaleza. 2 weken in het prachtige hotel Brasil Tropical verbleven. Zeer net hotel, service uitstekend en zeer dicht bij alle uitgaansgelegenheden. Bij dit hotel heb je echt een veilig gevoel die in Brazillie niet overbodig is. Geen spoor van die Raymond die op deze site al aangegeven werd. Wel veel lastige verkopers op de Beira Mar aan de Mac Donalds maar die kom je na 2 dagen wel gewoon. Kortom dit hotel valt zeker aan te raden en Brazillie is gewoonweg schitterend. Ik ga zeker terug en boek hetzelfde hotel.

Gereisd Anders in Thu Sep 28 2006 16:07:07 GMT+0000 (UTC)

Ben in juni 2006 geweest en inderdaad wat al gemeld was de

Ram. Marapengopi
20-6-2006

Ben in juni 2006 geweest en inderdaad wat al gemeld was door de vorig bezoeker, het is heel goed hotel en is ook mogelijk hotel/appartement te nemen waar je zelf een potje kan koken. Inderdaad zwembad stel bijna niks voor. Bediening is goed en ontbijtmet veel verse fruit is wel prima. Bus voor de deur en de strand op 100m. Verder zijn alle andere voorzieningen of in het hotel of in de direct omgeving.

Gereisd Anders in Tue Jun 20 2006 16:05:10 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Brasil Tropical voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasil Tropical in Fortaleza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasil Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.