Hotel Americas

Airco
Parkeren mogelijk

4 reviews over Hotel Americas in het Nederlands

2008

In november verbleef ik er 3 weken, tot volle tevredenheid. Vriendelijk personeel en een rustige omgeving. De hygiene is OK, verwacht niet teveel luxe. Voor een prijs van 70 R per nacht is dit hotel een goede keus. Met de bus in 15 minuten voor 2 R naar het prachtige strand (Praia Futuro) en op 10 minuten loopafstand van het uitgaansgebied. Leuke restaurants en winkels om de hoek. Wat wil je nog meer....

Gereisd alleenreizend in januari 2008
2007

Ga naar dit koloniaal hotel omdat ik er div keren geweest ben, het ligt wel in een straatje ,maar het straalt wel wat uit .Ga nu in dec kost 70 rais incl ontb per dag

Gereisd alleenreizend in november 2007
2005

Inderdaad een prima hotel qua prijs/kwaliteit verhouding, verwacht niet te veel luxe, want dit hotel is wat ouder, maar de kamers zijn er schoon voorzien van airco/koelkast/t.v.

Maar wat heb je aan luxe als je in Brazilie bent??

Een hotel is er alleen maar om te slapen

Ik ben hier vorig jaar november 3 weken geweest en ik ga in mei weer hierheen.

prima hotel in veilige wijk en direct in de buurt van gezellige restaurants/winkels/internetcafe

wat mij betreft een aanrader.

Gereisd anders in april 2005

Dit is een top hotel,het ligt middenin het uitgaanscentrum.

De kamers zijn netjes er is een koelkast een tv , een airco en warm en koud water.

Het ligt in een veilig gebied. uitgaanscentrum Iracema ligt 5min hier vandaan.

Er is een parkeerplaats onder het hotel er is ook een klein zwembad, de eigenaar spreekt italiaans, portugees en engels.

De prijs op dit moment is Rs50 per nacht en is incl ontbijt en als je iemand meeneemt hoef je er niks extra voor te betalen wat op veel plaatsen wel moet

De kamers worden elke dag verschoond en als iemand uit wil slapen moet men dit even kenbaar bij de receptie maken

S avonds kun je er eventueel ook eten de eigenaar maakt graag een maaltje naar keuze klaar , hij is voornamelijk gespecialiseerd in italiaanse gerechten.

Voor de vrijgezellen onder de Fortagangers is dit echt een aanrader.

Hun homepage =http://www.hotelamericas.com.br/

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Americas in Fortaleza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Americas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.