Fortaleza

Reviews over Fortaleza

Fantastisch appartementen complex

marco,
    20-10-2014

We hadden een appartement op 20e verdieping met grote woonkamer en balkon met zeezicht.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

leuk appartement met goede ligging

Fortaleza,
    5-2-2012

Wij zijn net terug van 10 dagen Fortaleza en hadden particulier een appartement gehuurd in dit appartementencomplex.

Het wordt 24 uur per dag goed beveiligd en ligt perfect! overal dichtbij, je loopt zo de boulevard op en een paar lekkere restaurantjes in de buurt.

heeft een klein zwembad, fitnessruimte, bewaakte parkeergarage en restaurant. verder is alles netjes schoon.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Beetje laat maar wel positief

John,
    1-11-2011

Wij zijn hier een aantal jaren achter elkaar geweest en zijn nog altijd erg positief.

Het personeel is geweldig en het eten ronduit fantastisch.

Voordeel is dat wijzelf Portugees spreken wat communiceren natuurlijk makkelijker maakt.

We zijn de laatste keer een maand geweest en zijn werkelijk in de watten gelegd.

Gereisd met partner in januari 2011

Fantastisch!!!

De goes. Geesteren,
    10-7-2011

21dagen op vakantie geweest, en 21 dagen niet van de kamer geweest.moet je nagaan hoe goed het was.ben paar dagen goed slecht geweest. Aan de bar kun je goed vertoeven, drank zat en vooral lekkere bacardi en mooie goedkope vrouwen.

Kortom de vankantie en hotel zijn goed. Echt een aanrader!,!,!!!!

Gereisd met vrienden in maart 2009

Super echt super

Baukje en Tom,
    25-6-2011

Wanneer je ervoor kiest om in het centrum te verblijven is dit een uitstekend hotel.

Het zwembad op het dak, met uitzicht, en de heerlijke muziek, drankjes en hapjes maken het tot een privaat paradijsje.

Het restaurant was in onze tijd echt voortreffelijk en met heel veel biologische producten.

De prijs was inderdaad aan de stevige kant maar daar stond een geweldige service tegenover.

Gereisd met partner in mei 2002
Fortaleza scoort een 7,4 uit 10, op basis van 97 reviews