Fortaleza

vakanties Fortaleza

We hebben een aantal aanbieders voor Fortaleza voor je op een rij gezet:

Reviews over Fortaleza

• 9E.J.25-05-2018

Fortaleza de stad van de zon!

Heel constant mooi weer, warme zee, heerlijk eten!! Stappen is top! Een perfecte uitstapbasis voor de rest van Brazilië Maar vergeet vooral de mooie stranden in Ceará niet!! Lagoinha, Mundau, Jericoacoara, Canoa Queberada, Morro Banco en nog veel meer!! Wat dacht je van een trip langs de kustlijn tm Natat !!!!

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2016

• 8dutchboy07-01-2015

Prachtig strand!

In augustus 1999 een dagje hier naar het strand geweest, was prima!

Gereisd met vrienden in augustus 1999

• 7marco20-10-2014

Leuke stad

Leuke stad met een harde wind. Strand voor de deur is niet echt geschikte om te relaxen door de wind. Voor relaxen is het beter 2 km over de boulevard te lopen en daar op strand te liggen of taxi te nemen naar crocobeach

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 7Ber11-05-2013

Leuk om gezien te hebben

Uitstekend voor de jeugd en alleenstaande mannen.

Denk aan je geld ,veel diefstal .is in de avonturen gevaarlijk om buiten de toeristen route te gaan.

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in april 1998

• 7willem11-02-2013

erg drukke stad

mooie stad om uit te gaan en lekker te feesten

• 7Omgeving

Gereisd met partner in juli 2008

• 9w_r_klein06-01-2013

Winterzon

Geweldige winterzon bestemming, je kunt boeken van hotel met ontbijt t/m ultra exclusief, ons advies; het eerste. Je kunt heerlijk uiteten voor weinig en als je carnivoor bent zit je goed, ook voor de veggies is er trouwens bij elk restaurant wel een "saladbar" waar je voor 5 euro onbeperkt kunt eten. Wel veel straatkinderen gezien en bedelende moeders met baby's voor de bank, moet je maar gewoon een happymael voor kopen of 5 euri geven, prima directe ontwikkelingshulp.

• 9Omgeving

Gereisd met jonge kinderen in december 2003

• 10jakeline05-10-2012

gostei

gostei e recomendo esse lugar!

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 10Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10janina26-04-2012

Niezapomniane wrażenia

Zakwaterowanie w bardzo dobrym miejscu nad samym oceanem,jednak nie w samym centrum nadmorskiego kurortu.Jedzenie za wyjątkiem wspaniałych owoców takie sobie ,ale co można wymagać od hotelu i jego restauracji tylko 3*,raczej odpowiadałby 2.Ogólnie przepiękne okolice i proponowane wycieczki dodatkowe.Najbardziej podobalo mi się zwiedzanie farmy należące do właściciela Portugalczyka,Przepiękna okolica,drzewa i krzewy ozdobne i owocowe,degustacja owoców i soku z trzciny wyciskanej tradycyjnymi metodami.Piękne okazy zwierząt i gadów,śmiesznie pijące mleko/z miseczki/ pancerniki.Wspaniały obiad na zakończenie wycieczki zrekompensował marne posiłki hotelowe. Były również ciekawe inne wycieczki i wspanialy wieczór z tańcami brazylijskimi.Poruszanie się po okolicach w pojedynkę było ryzykowne.Jeden z panow w ciągu dnia został okradziony z zegarka i otrzymał ocny cios w głowę.

• 1Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 0anna07-04-2012

Vroeger was het top

Ik ben hier diverse keren geweest ook vroeger,hedendaags is het niet hetzelfde meer. Qua criminaliteit is er echt een vershuiving naar meer,t.o.v. 10jaar geleden. Er wordt gauw geschoten of er vind regelmatig een beroving plaats. Veel reisbureaus van vroeger hebben het al niet eens meer in hun assorti,terwijl het vroeger nr 1 was. Ook de dure munt heeft er toe bijgedragen,dat het minder bezocht wordt. Vroeger kreeg je zowat 4 Rs voor 1 euro,dat is niet meer,de prijzen daarentegen zijn wel verhoogd. Wat nog steeds goed is,is de muziek die is gewoon helemaal geweldig, het eten en drinken is ook super.(kwaliteit) De mensen vind ik persoonlijk helemaal niet zo aardig,uit omringende zijn ze dat wel meer.

• 6Cultuur

Alleen gereisd in januari 2012

• 8Mark25-01-2012

Positief

Ondanks dat Fortaleza het nieuwe Thailand dreigt te worden was de Brazilaanse sfeer destijds erg aangenaam. De stad zelf is enorm en varieert, van sloppenwijken tot de drukke boulevard. Een bezoek aan een voetbalwedstrijd is eigenlijk een must en een belevenis op zich. Uitgaan is dat ook, alleen al vanwege het vrouwenoverschot een bijzondere ervaring. Helaas gaan velen daar inmiddels ook met andere bedoelingen heen.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2004