Hotel Pousada Rio Vermelho

HotelKleine hotelsWeer vandaag25°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Rio Vermelho voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pousada Rio Vermelho in het Nederlands

Anders

2006

Leuke bungalows of kamers, gelegen op een prachtig stuk grond. Meer het pension idee. Een prettig gestoorde eigenaaresse (altijd met bier en peuk in de hand). Op ca 2 km lopen van strand (door bush, moeras en bos), of 15 minuten per auto, naar meet toeristisch strand. Centraal gelegen op Isla Santa Catherina. Leuke sfeer, echt ontspannen. Heerlijk rustig, ver van alle drukte en toerisme. Een aanrader voor een verblijf van een aantal dagen. Eigen vervoer (auto)noodzakelijk!

Strand aan de oostkant is niet echt geschikt voor zwemmem. Noordkant van het eiland is daarvoor beter, maar ook toeristischer én duurder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Rio Vermelho in Florianopolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Rio Vermelho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.