Sorteren

vakanties Florianopolis

Reviews over Florianopolis

Vrij nieuwe nette appartementen.

Shannon de Veth-Margés
    23-12-2016

Eenvoudige nette ruime appartementen. Gelegen in een rustig straatje dicht bij verschillende supermarktjes. Binnen een paar minuten ben je op het prachtige strand van Santinho. Dicht bij zandduinen perfect voor surfers. Vriendelijke zuid Koreaanse eigenaar Sung. Mooie verzorgde tuin rondom het gebouw. De inrichting is heel erg basic maar alles wat je nodig hebt zit erin.

Verrassend vanaf ons balkon een stukje zeezicht!

midden in hartje centrum

sabine ouwehand
    8-11-2010

Hotel vrij simpel, maar wel gezellig. Mideen in het centrum, vlakbij winkels. Strand makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

Superhotel!

Ingrid
    18-2-2010

Wij zijn van 30 januari tot en met 5 februari 2010 in dit hotel geweest. De kamers zijn ruim en netjes ingericht, badkamer is ook netjes.

Vriendelijke medewerkers, goede service.

Het ontbijtbuffet was heerlijk; elke dag vers fruit, vers vruchtensap, heerlijke broodjes.

Kortom: een goed hotel om in te verblijven!

Leuke bungalows of kamers, gelegen op een prachtig stuk en

ACD
    25-1-2006

Leuke bungalows of kamers, gelegen op een prachtig stuk grond. Meer het pension idee. Een prettig gestoorde eigenaaresse (altijd met bier en peuk in de hand). Op ca 2 km lopen van strand (door bush, moeras en bos), of 15 minuten per auto, naar meet toeristisch strand. Centraal gelegen op Isla Santa Catherina. Leuke sfeer, echt ontspannen. Heerlijk rustig, ver van alle drukte en toerisme. Een aanrader voor een verblijf van een aantal dagen. Eigen vervoer (auto)noodzakelijk!

Strand aan de oostkant is niet echt geschikt voor zwemmem. Noordkant van het eiland is daarvoor beter, maar ook toeristischer én duurder.

Florianopolis scoort een 9,2 uit 10, op basis van 13 reviews