Fernando de Noronha

We hebben een aantal aanbieders voor Fernando de Noronha voor je op een rij gezet:

Reviews over Fernando de Noronha

Wauw!

Hendrik
    13-11-2008

Heel erg mooi tropisch eiland. De stranden zijn er ongelooflijk mooi en heerlijk rustig. De zeekleur is prachtig. Adembenemende mooie onderwaterwereld alleen al als je gaat snorkelen! Je kan heel dicht bij de schitterend gekleurde vissen enz. enz. komen! Verder is het eiland zelf niet zo bijzonder. Niet zo veel aantrekkelijke restaurants. Wel leuke strandbuggies die je overal kunt huren en waar je sfeervol het eiland mee rond kunt rijden. Wat ook leuk is om een wandeling te maken door de begroeiing en langs de zee waar je in een baai een van de grootste dolfijnenkolonies kan bezichtigen van de wereld (je loopt hoog dus wel van een afstand maar het zijn er een hoop!). Om de dolfijnen van dichtbij te kunnen zien moet je een boottocht maken. Fernando de Noronha is trouwens beschermd natuurgebied dus er zijn weinig toeristen.

Fernando de Noronha is zeker een aanrader!

Gereisd Familie in augustus 2007

Prachtig mooi eiland, waar je fantastisch kan duiken

G&C
    18-10-2007

Prachtig mooi eiland, waar je fantastisch kan duiken. Om het eiland bevind zich de grootste dolfijnen kolonie ter wereld. Dus gegarandeerd dat je deze ziet als je erop uittrekt. 's avonds niet veel te doen.

Gereisd Anders in oktober 2007

Het kost een paar centen om hier te komen en te maar het

christiaan
    31-8-2007

Het kost een paar centen om hier te komen en te verblijven, maar het is zéér de moeite waard! Wat een prachtig eiland, adembenemend mooie stranden en een waanzinnige onderwaterwereld. Heerlijk rondrijden in een buggy en criminaliteit is er niet: je kunt je tas met al je bezittingen rustig op het strand laten liggen als je gaat snorkelen. Mooiste strand: Sancho, mooiste snorkelplek: Porcos. Maak een boottocht en je ziet tientallen dolfijnen om je heen.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toerisme wordt beperkt om ecologische redenen: 75 % van is

sjoerd tiesinga
    2-11-2006

Toerisme wordt beperkt om ecologische redenen: 75 % van het eiland is natuurreservaat. In het seizoen komen schildpadden eieren leggen,een duikparadijs. Excursies om veel dolfijnen te zien, onbewoonde kleine eilandjes vol met fraaie vogels. Fraaie woningen, kerken, forten en andere 17e eeuwse doen je wanen in de tijden van de portugese en hollandse koloniale ambities.

Gereisd Anders in november 2006
Fernando de Noronha scoort een 9 uit 10, op basis van 8 reviews