Hotel Confiance Centro Cívico

Hotel Confiance Centro Cívico

We hebben een aantal aanbieders voor Confiance Centro Cívico voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Confiance Centro Cívico in het Nederlands

Goede faciliteiten op de kamer

Gast
21-9-2016

Ruime en schone kamers. Zeer snel Internet en veel stopcontacten. Handig met de vele apparaten die je moet laden. Grote kamers en badkamers (driepersoons). Harde bedden, zeer waterige jus d'orange bij uitgebreid ontbijt. Rumoerig doordat op harde vloeren op bovenverdieping stoelen schuiven. Geluiden van andere kamers klinken door via de gang door slechte isolatie van kamerdeuren. Alle gebruikte materialen in het hotel zijn makkelijk schoon en hygiënisch te houden maar ze leggen wel fleecedekens op bed.

Wij waren hier om de volgende dag met de Serra Verde Express een treinrit van ruim drie uur te maken door het TransAtlantische regnwoud naar Morretes. Super Rail Away-trip. Wat je verder moet zien: Oscar Niemeyer Museum (zeker buitenkant) en Rua das Flores (Trendy straat).

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKrant, Wasserette

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Confiance Centro Cívico in Curitiba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Confiance Centro Cívico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.