Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Windtown Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Windtown Beach Resort & Spa in het Nederlands

Topper

Marco
12-10-2013

Een locatie die helemaal gericht op de kitesurfer. Goede uitvalbasis om verder naar het Noorden te trekken. De sfeer is ontspannen. Niet alle kamers hebben airco, maar door de goede ligging (in de wind) is dat ook niet nodig.

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Heerlijke bestemming

Erwin en Saskia
1-1-2012

Mooie niet al te drukke accomodatie.

Reinier en crew (Astrid) zijn zeer goed met de gasten.

Kamers zijn schoon en keurig.

Zeker een aanrader voor iedereen die van kitesurfen houdt maar ook gewoon een lekkere zon/strand vakantie wil genieten.

Wij komen zeker terug maar dan met de kids, dit kan hier ook prima.

Gereisd met partner in oktober 2011

Super relaxed

Jeroen & Marlies
30-10-2011

Wij zijn net een paar dagen terug en we hebben super genoten van alles. De gastheer Reinier en zijn team zijn behulpzaam, aardig en zeer gastvrij!

Windtown is lekker relaxed, kleinschalig en optimaal voor kiten. Je kan je spullen opslaan in de kitestorage die aan het strand ligt. Er is toezicht, je hoeft niet je kite op te pompen door de aanwezige compressor en je bent zo weer bij je hotelkamer. (mocht je iets nodig hebben) Het zonneterras met uitzicht op het strand is een ideale plek om even lekker te relaxen / zonnen.

Helemaal top: omdat we een week weg waren geweest en geen kamer meer hadden bij Windtown, konden we op de dag van vertrek onze spullen stallen bij Windtown en nog even relaxen.

Gereisd met partner in oktober 2011

Geweldig !!!

Huib
18-6-2011

Begin mei was ik in Windtown. De eerste en enige gast gast van het resort. Door de de gasheer en vrouw Reinier en Onna geweldig opgevangen en verzorgd. Windtown is een geweldige plek om te gaan kitesurfen en van de zon en het strand te genieten. Ook in Mei is het dus heerlijk om hier je vakantie te vieren. Een echte aanrader...

Gereisd alleenreizend in mei 2011

Rond afgelopen kerst waren we daar twee weken, drie vrienden die een heel klein beetje konden kiten. We hebben er les gehad en we hebben ons uitstekend vermaakt! Nederlands management. Prima geregeld. Ik wil er zo nog een keer naartoe. Er is al veel over geschreven, herhalen voegt weinig toe. Wij zijn het eens met een hele positieve beoordeling!

Gereisd met vrienden in december 2010

Perfecte plek!

Ronald
1-11-2010

Windtown is de perfecte plek voor een perfecte vakantie en dan vooral als je wilt kitesurfen: beginner of gevorderde. Het hotel ligt pal aan zee en je loopt zo vanuit je kamer naar het strand. Wil je niet naar het strand dan blijf je hangen in je eigen hangmat voor je kamer, neem je een duik in het zwembad of ga je op het zonneterras liggen. Het ontbijt is goed met veel vers fruit en fruitsappen en elke dag iets speciaals (roerei, kokoscake, pannekoeken, brownies,...). De kaart is beperkt voor diner maar perfect voor lunch. Maar er is elke maandag Seafood Night (vis en kreeft van de BBQ), woensdag Thai Food en vrijdag BBQ Night: elke keer een feest om aan mee te doen en als je alleen reist, zoals ik, leer je ook gelijk de mensen in het hotel op een leuke manier kennen.

Ik kwam als beginnende kiter en heb na nog wat les, alle tijd gehad om te oefenen. Windtown heeft supervised kiting. Perfect!

Gereisd alleenreizend in oktober 2010

Geweldige vakantie gehad...

Mark & Joyce
10-10-2010

Hotel is heerlijk. Goed en enthousiast personeel en er is heel veel mogelijk. Omdat het een kleinschalig hotel is maak je snel contact met de andere gasten. Goede service m.b.t. kitesurfen. Altijd iemand aanwezig die op je let en mocht er iets mis gaan jouw komt helpen. Ook voor niet kitesurfers is er genoeg te beleven. We gaan zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in september 2010

heerlijke vakantie in brazilie

Simon Volkers
7-10-2010

Windtown vormt de perfecte uitvalsbasis om Cumbuco en omgeving te verkennen. Het is heel goed mogelijk om bijvoorbeeld een auto te huren en van hieruit dagtripjes te maken. hebben wij ook gedaan. Tijdens ons verblijf in Windtown waren er veel kiters aanwezig die alleen op vakantie waren, dus het contact was snel gelegd. Ik was samen met mijn vriendin daar en we hebben mede door de overige Windtown bewoners (en personeel) een supervakantie gehad.

De ligging is ideaal aan het strand. Van Windtown af kun je elke dag een downwinder maken naar cauipa (de lagune) en dan met de buggy terug. Buggy is best prijzig dus dat maakt t huren ve auto ook extra aantrekkelijk.

ps ook voor niet-kiters is Windtown de vakantiebestemming..

pps. eind september is het nog lekker rustig dus de beste tijd om te gaan.

Gereisd met partner in september 2010

Perfecte kitespot en zeer gezellige sfeer

Taina en Martijn
19-8-2010

Goede kitespot. Veilge opslag voor kitespullen aanwezig. Zeer vriendelijke en relaxed personeel! Goede service, als je iets vraagt, wordt er meegedacht naar een oplossing.

Door kleinschaligheid maak je makkelijk contact met anderen.

Ook voor niet kiters, is het genieten, wandelen langs het strand, met een buggy mee, naar de duinen, zwemmen in zwembad etc. Dorpje Cumbuco op loopafstand.

Ook in dorpje Cumbuco heerst een relaxte en gezellige sfeer. Mensen zijn zeer aardig voor toeristen. Voor ons was de vakantie top! En het hotel maakt zijn dikke 9 zeker waar. Wij willen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2010

Simply perfect

I Brom
5-8-2010

Unieke (eigen kite) spot, perfect ligging (ook voor downwinders), aardig en service gericht personeel, ideale set-up om lekker te chillen, en gegarandeerd wind elke dag!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Windtown Beach Resort & Spa in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Windtown Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.