Géén boekingskosten

9.3FenomenaalScore uit 19 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 19 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Windtown Beach Resort & Spa

• 10Celine13-07-2018

Amazing!

What an amazing place, right next to the kite beach. You can hear the sea when you’re in bed. Super friendly staff, also the kite instructors who help you with everything. Good food!

• 9Marco12-10-2013

Topper

Een locatie die helemaal gericht op de kitesurfer. Goede uitvalbasis om verder naar het Noorden te trekken. De sfeer is ontspannen. Niet alle kamers hebben airco, maar door de goede ligging (in de wind) is dat ook niet nodig.

• 9Erwin en Saskia01-01-2012

Heerlijke bestemming

Mooie niet al te drukke accomodatie. Reinier en crew (Astrid) zijn zeer goed met de gasten. Kamers zijn schoon en keurig. Zeker een aanrader voor iedereen die van kitesurfen houdt maar ook gewoon een lekkere zon/strand vakantie wil genieten. Wij komen zeker terug maar dan met de kids, dit kan hier ook prima.

• 9Jeroen & Marlies30-10-2011

Super relaxed

Wij zijn net een paar dagen terug en we hebben super genoten van alles. De gastheer Reinier en zijn team zijn behulpzaam, aardig en zeer gastvrij!

Windtown is lekker relaxed, kleinschalig en optimaal voor kiten. Je kan je spullen opslaan in de kitestorage die aan het strand ligt. Er is toezicht, je hoeft niet je kite op te pompen door de aanwezige compressor en je bent zo weer bij je hotelkamer. (mocht je iets nodig hebben) Het zonneterras met uitzicht op het strand is een ideale plek om even lekker te relaxen / zonnen.

Helemaal top: omdat we een week weg waren geweest en geen kamer meer hadden bij Windtown, konden we op de dag van vertrek onze spullen stallen bij Windtown en nog even relaxen.

• 10Huib18-06-2011

Geweldig !!!

Begin mei was ik in Windtown. De eerste en enige gast gast van het resort. Door de de gasheer en vrouw Reinier en Onna geweldig opgevangen en verzorgd. Windtown is een geweldige plek om te gaan kitesurfen en van de zon en het strand te genieten. Ook in Mei is het dus heerlijk om hier je vakantie te vieren. Een echte aanrader...

• 9Paul02-02-2011

Uitstekende plek, heel relaxed, topplek voor kiten

Rond afgelopen kerst waren we daar twee weken, drie vrienden die een heel klein beetje konden kiten. We hebben er les gehad en we hebben ons uitstekend vermaakt! Nederlands management. Prima geregeld. Ik wil er zo nog een keer naartoe. Er is al veel over geschreven, herhalen voegt weinig toe. Wij zijn het eens met een hele positieve beoordeling!

• 9hugo frey19-01-2011

Fantastic sphere

Fantastic sphere, just spent three weeks there, nice and cosy, and the Crew who run the place are very chill and cool, the overall atmosphere is great. The room are well thought and elegant, frankly i had a great time out here.

• 9S. Janson16-12-2010

The Place to be!!

Very friendly and nice place to be...and a perfect spot for Kitesurfing!!

• 10Ronald01-11-2010

Perfecte plek!

Windtown is de perfecte plek voor een perfecte vakantie en dan vooral als je wilt kitesurfen: beginner of gevorderde. Het hotel ligt pal aan zee en je loopt zo vanuit je kamer naar het strand. Wil je niet naar het strand dan blijf je hangen in je eigen hangmat voor je kamer, neem je een duik in het zwembad of ga je op het zonneterras liggen. Het ontbijt is goed met veel vers fruit en fruitsappen en elke dag iets speciaals (roerei, kokoscake, pannekoeken, brownies,...). De kaart is beperkt voor diner maar perfect voor lunch. Maar er is elke maandag Seafood Night (vis en kreeft van de BBQ), woensdag Thai Food en vrijdag BBQ Night: elke keer een feest om aan mee te doen en als je alleen reist, zoals ik, leer je ook gelijk de mensen in het hotel op een leuke manier kennen. Ik kwam als beginnende kiter en heb na nog wat les, alle tijd gehad om te oefenen. Windtown heeft supervised kiting. Perfect!

• 9Mark & Joyce10-10-2010

Geweldige vakantie gehad...

Hotel is heerlijk. Goed en enthousiast personeel en er is heel veel mogelijk. Omdat het een kleinschalig hotel is maak je snel contact met de andere gasten. Goede service m.b.t. kitesurfen. Altijd iemand aanwezig die op je let en mocht er iets mis gaan jouw komt helpen. Ook voor niet kitesurfers is er genoeg te beleven. We gaan zeker nog een keer terug!!!

Hotel Windtown Beach Resort & Spa info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rua das Cavalas 6, 61619-540