Hotel Windtown Beach Resort & Spa

Hotel Windtown Beach Resort & Spa

9.3Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Cumbuco

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.021p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

19 reviews over Hotel Windtown Beach Resort & Spa

• 9Marco12-10-2013

Topper

Een locatie die helemaal gericht op de kitesurfer. Goede uitvalbasis om verder naar het Noorden te trekken. De sfeer is ontspannen. Niet alle kamers hebben airco, maar door de goede ligging (in de wind) is dat ook niet nodig.

Alleen gereisd in oktober 2013

• 9Erwin en Saskia01-01-2012

Heerlijke bestemming

Mooie niet al te drukke accomodatie. Reinier en crew (Astrid) zijn zeer goed met de gasten. Kamers zijn schoon en keurig. Zeker een aanrader voor iedereen die van kitesurfen houdt maar ook gewoon een lekkere zon/strand vakantie wil genieten. Wij komen zeker terug maar dan met de kids, dit kan hier ook prima.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Jeroen & Marlies30-10-2011

Super relaxed

Wij zijn net een paar dagen terug en we hebben super genoten van alles. De gastheer Reinier en zijn team zijn behulpzaam, aardig en zeer gastvrij!

Windtown is lekker relaxed, kleinschalig en optimaal voor kiten. Je kan je spullen opslaan in de kitestorage die aan het strand ligt. Er is toezicht, je hoeft niet je kite op te pompen door de aanwezige compressor en je bent zo weer bij je hotelkamer. (mocht je iets nodig hebben) Het zonneterras met uitzicht op het strand is een ideale plek om even lekker te relaxen / zonnen.

Helemaal top: omdat we een week weg waren geweest en geen kamer meer hadden bij Windtown, konden we op de dag van vertrek onze spullen stallen bij Windtown en nog even relaxen.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Huib18-06-2011

Geweldig !!!

Begin mei was ik in Windtown. De eerste en enige gast gast van het resort. Door de de gasheer en vrouw Reinier en Onna geweldig opgevangen en verzorgd. Windtown is een geweldige plek om te gaan kitesurfen en van de zon en het strand te genieten. Ook in Mei is het dus heerlijk om hier je vakantie te vieren. Een echte aanrader...

Alleen gereisd in mei 2011

• 9Paul02-02-2011

Uitstekende plek, heel relaxed, topplek voor kiten

Rond afgelopen kerst waren we daar twee weken, drie vrienden die een heel klein beetje konden kiten. We hebben er les gehad en we hebben ons uitstekend vermaakt! Nederlands management. Prima geregeld. Ik wil er zo nog een keer naartoe. Er is al veel over geschreven, herhalen voegt weinig toe. Wij zijn het eens met een hele positieve beoordeling!

Gereisd met vrienden in december 2010

• 10Ronald01-11-2010

Perfecte plek!

Windtown is de perfecte plek voor een perfecte vakantie en dan vooral als je wilt kitesurfen: beginner of gevorderde. Het hotel ligt pal aan zee en je loopt zo vanuit je kamer naar het strand. Wil je niet naar het strand dan blijf je hangen in je eigen hangmat voor je kamer, neem je een duik in het zwembad of ga je op het zonneterras liggen. Het ontbijt is goed met veel vers fruit en fruitsappen en elke dag iets speciaals (roerei, kokoscake, pannekoeken, brownies,...). De kaart is beperkt voor diner maar perfect voor lunch. Maar er is elke maandag Seafood Night (vis en kreeft van de BBQ), woensdag Thai Food en vrijdag BBQ Night: elke keer een feest om aan mee te doen en als je alleen reist, zoals ik, leer je ook gelijk de mensen in het hotel op een leuke manier kennen. Ik kwam als beginnende kiter en heb na nog wat les, alle tijd gehad om te oefenen. Windtown heeft supervised kiting. Perfect!

Alleen gereisd in oktober 2010

• 9Mark & Joyce10-10-2010

Geweldige vakantie gehad...

Hotel is heerlijk. Goed en enthousiast personeel en er is heel veel mogelijk. Omdat het een kleinschalig hotel is maak je snel contact met de andere gasten. Goede service m.b.t. kitesurfen. Altijd iemand aanwezig die op je let en mocht er iets mis gaan jouw komt helpen. Ook voor niet kitesurfers is er genoeg te beleven. We gaan zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in september 2010

• 9Simon Volkers07-10-2010

heerlijke vakantie in brazilie

Windtown vormt de perfecte uitvalsbasis om Cumbuco en omgeving te verkennen. Het is heel goed mogelijk om bijvoorbeeld een auto te huren en van hieruit dagtripjes te maken. hebben wij ook gedaan. Tijdens ons verblijf in Windtown waren er veel kiters aanwezig die alleen op vakantie waren, dus het contact was snel gelegd. Ik was samen met mijn vriendin daar en we hebben mede door de overige Windtown bewoners (en personeel) een supervakantie gehad.

De ligging is ideaal aan het strand. Van Windtown af kun je elke dag een downwinder maken naar cauipa (de lagune) en dan met de buggy terug. Buggy is best prijzig dus dat maakt t huren ve auto ook extra aantrekkelijk.

ps ook voor niet-kiters is Windtown de vakantiebestemming.. pps. eind september is het nog lekker rustig dus de beste tijd om te gaan.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Taina en Martijn19-08-2010

Perfecte kitespot en zeer gezellige sfeer

Goede kitespot. Veilge opslag voor kitespullen aanwezig. Zeer vriendelijke en relaxed personeel! Goede service, als je iets vraagt, wordt er meegedacht naar een oplossing. Door kleinschaligheid maak je makkelijk contact met anderen. Ook voor niet kiters, is het genieten, wandelen langs het strand, met een buggy mee, naar de duinen, zwemmen in zwembad etc. Dorpje Cumbuco op loopafstand. Ook in dorpje Cumbuco heerst een relaxte en gezellige sfeer. Mensen zijn zeer aardig voor toeristen. Voor ons was de vakantie top! En het hotel maakt zijn dikke 9 zeker waar. Wij willen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9I Brom05-08-2010

Simply perfect

Unieke (eigen kite) spot, perfect ligging (ook voor downwinders), aardig en service gericht personeel, ideale set-up om lekker te chillen, en gegarandeerd wind elke dag!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Hotel Windtown Beach Resort & Spa info