Hotel Sunset Beach

Hotel Sunset Beach

8,7

3 reviews over Hotel Sunset Beach in het Nederlands

Heerlijk relaxen aan het strand

Marjolein
15-9-2010

Een gezellig, kleinschalig strandhotel. Mooi groen "gras"veld bij het zwembad en direct aan het strand/zee.

Op loopafstand van het gezellige Cumbuco waar je heerlijk kunt eten aan het strand of bij 0031.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Heerlijk direct aan zee

Iwan Hoogervorst
26-9-2009

Mooi net hotel direct aan zee. Op loop afstand van Cumbuco; een heerlijk dorpje waar je op je gemak kunt wandelen en winkelen.

Gereisd met partner in september 2009
2007

geweldig strandhotel

vliet
4-12-2007

geweldig strandhotel. direkt geegen aan het strand.

Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunset Beach in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunset Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.