Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
Hotel Pousada Vila Coqueiros

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Vila Coqueiros voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pousada Vila Coqueiros in het Nederlands

Paradijsje

W B,
29-12-2018

Klein, vriendelijk hotel, 18 kamers, klein zwembad en direct aan het strand. Perfect voor surfers, relaxed voor de toeschouwers.

Gereisd met partner in december 2018

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Vila Coqueiros in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Vila Coqueiros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.