Pension Pousada Holland Tropical

Pension Pousada Holland Tropical

Pension

3 reviews over Pension Pousada Holland Tropical in het Nederlands

2007

een heel leuk huisje om je vakantie te vieren en vooral omdat het maar 1 min van het strand af is en ook maar 5 min van de stad

vriendelijke eigenaren maar ook hulpvaardig , ze hebben het gevoel voor service echt begrepen

de heerlijke cocktails en andere drankjes mis ik nu al .

een echte aanrader dus

Gereisd familie in juli 2006
2006

Waanzinnig gave pousada super service heerlijk ontbijten direct aan het zwembad!! Fantastische boxspringbedden in te gekke kamers met eigen balkon en uitzichht op zee! Een goed adres voor kiters maar ook voor gezinnen met kinderen , Holland Tropical heeft zelfs eigen buggy's We gaan zeker nog een keer terug!Mis nu al de tropische cocktails en de smoothies. Tchau en succes ! Tot zomer 2006

Gereisd anders in april 2006

Een exotisch paradijs voorzien van alle opties zelfs internet is mogelijk 1 minuut lopen naar het strand en nog geen 5 naar het centrum , hulpvaardige en vriendelijke eigenaren die het gevoel van service echt hebben begrepen beslist een aanrader!!!

Gereisd anders in april 2006

Pension info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pousada Holland Tropical in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pousada Holland Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.