Appartement
Appartement Kariri Beach Residence

We hebben een aantal aanbieders voor Kariri Beach Residence voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Kariri Beach Residence in het Nederlands

Prima hotel

Chris Frumau,
18-10-2018

Als je in gedachten houd dat je voor weinig geld op vakantie in Brazilie bent, is het een prima hotel. Wij hadden de standard kamer. Iets aan de kleine kant. Maar het is schoon en ik vond het bed erg goed. Dus om alleen te slapen en te douchen is het dik oke. Het ontbijt is niet zo uitgebreid als bij een Turkse all inclusive. Maar je kan een broodje roosteren, een tosti maken en je kan ook nog een omeletje krijgen. Vers fruit, cake, drinkyoghurt e.d.

Het hotel ligt op een prima lokatie. Aan het strand, en het centrum van Cumbuco is een paar minuten lopen. Cumbuco is niet al te groot maar wel gezellig. Muda is een erg goed restaurant. Wel het duurdere segment. Ernaast zit de beste ijsboer van het dorp. De lekkerste pizza's bakken ze bij Cumbuco Pizza. Naast het hotel zit een prima strandtent Velas do Cumbuco. Je wordt bij het hotel ontvangen door Steve. Bij hem kun je terecht voor leuke tripjes.

Gereisd met partner in oktober 2018

Appartement info

• AdresAv. dos Coqueiros, 2340 61.619-262
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kariri Beach Residence in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kariri Beach Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.