Kleine hotelsWeer vandaag30°24°

7 reviews over Hotel Golfinho in het Nederlands

Heerlijk!

Yura,
18-3-2019

Eenvoudig , iets wat verouderd hotel, maar we hebben genoten! Ligging aan het strand is heerlijk. Genoeg zwembadbedjes, kamer eenvoudig maar met prima badkamer! Bed is een twijfelaar, dus je ligt wel lekker knus! :) In de omgeving is weinig. Wij namen de taxi naar het dorp voor omgerekend 2,5 euro. Je kan het ook lopen over het strand in ongeveer 20 minuten. In het dorpje is onwijs veel keuze aan restaurants! Echt niet normaal, en Lekker!!!! Ontbijt in hotel was echt prima, vers fruit, brood, toast, tosti en pannenkoeken maken mogelijk. De mensen spreken nauwelijks Engels. Dus dat is soms wat lastig maar altijd super behulpzaam!

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk, vriendelijk, rustig.

Frans,
11-10-2018

Lees de overige recensies omtrent Golfinho en je hebt meteen de essentie van dit kleinschalig resort.

Er is wat achterstallig onderhoud maar alles wordt super (vooral het zwembad) schoongehouden.

Direct aan strand op een 25 min lopen van het kleine (niet echt internationale) vakantieplaatsje Cumbuco.

Ontbijt is niet bijzonder maar voldoende, brood, granen, sapjes, vers fruit, geklutst ei, kaas en worst.

In de directe omgeving van Golfinho zijn 2 lokale restaurants, maar ook op het resort kan je goed eten.

In Cumbuco zijn er meer dan voldoende (zeer) goede restaurants.

Aangezien Cumbuco als ook Golfinho (nog) niet internationaal als vakantieadres bekend is, is het er rustig.

Het overgrote deel van de toeristen zijn (locale) kitesurfers met vooral in het weekend lokale gezinnen.

Alhoewel je echt overal met je creditcard kan betalen, is er een geldautomaat bij het Shell station op 2 min lopen en bij de supermarkt in Cumbuco.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk !!!

Lie
26-3-2009

Hotel Golfhino is een heerlijk, voor een 3 sterren, luxe hotel, met prima service.

Op een prachtige lokatie aan het strand en met een heerlijk zwembad, ook heerlijk rustig.

Er wordt van iedereen verwacht dat men rekening met elkaar houdt wat lawaai betreft en persoonlijk vind ik dat een prima regel.

Vriendelijke bediening, erg behulpzaam ook.

Ook het diner is erg lekker, al is het ontbijt wat karig, onze algehele indruk is heel positief.

De zondag is er erg druk en gezellig, iedereen komt kite-surfen met het hele gezin, veel te zien en erg leuk.

Er is ook een kite-surfschool en eventueel hulp bij het oppompen en oplaten van de kite, als je het al wel kunt.

We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2009

Tjingo

uitstekend voor zijn klasse en prijs

Alain
15-2-2009

heel goed gelegen hotel. Dienst uiterst vriendelijk maar niet altijd even efficiënt. In tegenstelling tot andere reizigers vonden wij het eten heel goed, zowel aan de bar als 's avonds in het restaurant. Zeker even goed als de restaurants van Cumbuco. Een aanrader en een goede plek om de regio te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008
2008

Hallo;

Wij hebben er 4 weken doorgebracht,en het is ons bijzonder goed bevallen.Je kunt heel goed eten in het dorp bij b.v 0031 restaurant van Roel en Janneke waar je echt heerlijk kunt eten.(9+)(aanrader),er zit ook een Bistro,etc,etc.Vlakbij het Hotel heb je een pompstation waar je kunt pinnen 2min lopen,en natuurlijk in Fortaleza.We zijn wel 6 dagen op toer geweest naar(Lencois,delta-Parnaiba,Caburé,Barreirinhas,jericoacoara,en naar Canoa Quebrada)echt Fantastie's.Zoek je een betrouwbare gids aan de balie kun je vragen naar Ramos van Cameltours hele leuke man spreekt een klein beetje engels.En je kunt best pingelen over de prijs.Verder kun je via het strand ook naar het dorp lopen,leuke wandeling.Al bij al je kunt het er goed volhouden,mooi weer, mooie stranden,leuke mensen en goed eten.

Gereisd met partner in februari 2008

een uitstekend en kleinschalig hotel met een ook uitstekende prijs-kwaliteit verhouding direct aan het strand en dichtbij Cumbuco (25 min wandelen).

Ontbijt simpel maar goed echter diner duidelijk minder met te kleine kaart en weinig sfeer vandaar lage beoordeling, lunch a/h/ strand van goede kwaliteit en voldoende. We hebben hier 2 weken doorgebracht en zijn zeer tevreden.

Gereisd met partner in februari 2006

2007

Mooi gelegen kleinschalig boutique achtig hotelletje gelegen tussen prachtige villa's van rijke brazilianen aan de rand van Combuco. Fantastisch strand, zeer geschikt voor kite-surfen. Er is een kite surf school aan hotel verbonden.Prima kamers aan groot zwembad met luxe badkamer met grote douche. Combuco lopend via strand te bereiken , 15 minuten, of met Vitoria buslijn die voor de deur stopt op verzoek. Lunch kaart uitstekend , sommige diner gerechten viel mij wat tegen.

Ik was daar de enige gast gedurende een paar dagen, daarna was ongeveer 20% van de kamers bezet door brazilaanse stelletjes. Zeer rustig door de week, in het weekend veel kite surfers die om 5 uur weer naar huis gaan. Goed voor rust, strand en zee. Lekker eten in dorpje.

kamers goedkoop in laag seizoen en rustig, dus.

Aanrader voor max. een week.

Creditcards alleen met pincode worden geaccepteerd! Fortaleza met bus of taxi te bereiken, ongeveer 30 kilometer .

Gereisd alleenreizend in juni 2007

• AdresAv. dos Coqueiros 61619-012
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golfinho in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golfinho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.