Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Durobeach voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Durobeach in het Nederlands

2008

dik in orde !

Pascal
19-8-2008

Perfecte ligging , goed onderhouden , propere en nette kamers .

Gezellig ontbijt aan een lange tafel , doch minder geschikt voor jonge kinderen ( - 8 jaar ) is eerder een volwassen verblijf .

Dicht tegen centrum Cumbuco , eigenaar kan vlot vele talen ( makkelijk indien er een probleem is ) maar aan de receptie zijn ze ook behulpzaam indien nodig .

Cumbuco is volop in ontwikkeling dus verwacht niet al te veel . Kwa wind kan het niet beter , vrijwel alle dagen wind gehad , niet altijd even sterk . Van de 5 weken daar amper 3 dagen niet kunnen kiten .

Cumbuco is dan ook puur voor kiters , geen windsurfers te zien .

De restaurants zijn goedkoop en zeer lekker , vooral 0031 is best top !

Gereisd familie in juli 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Durobeach in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Durobeach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.