Villa

2007

Erg relaxed huis

Chris
7-9-2007

Erg relaxed huis. `s avonds lekker rustig en `s ochtend s loop je zo naar het strand om je kite op te pompen!

Huis was schoon en de cassiero is erg vriendelijk en behulpzaam.

Eigenlijk is het huis meer geschikt voor meer als 2 personen, aangezien het best groot is en 4 slaapkamers heeft. Maar toch was erg goed!

Gereisd met partner in juli 2007

Casa dos Ventos is een erg fijn huis om in te wonen, alles is goed schoongemaakt door de house keepers en ook het ontbijt is erg goed verzorgt!

Het huis ligt niet aan zee, maar je moet hiervoor een 150 meter lopen. Geen probleem want de ligging van het huis tegen de duinen is super, omdat het er in de avond super stil is! Erg goed om uit te rusten.

Zwembad is perfect en de tuin ziet er echt mooi uit!

Kamers hebben allemaal ventilators en mosquito netten! Ventilators zijn zeker niet altijd nodig meer naar het regen seizoen, zelfde geld voor de netten.

Gereisd anders in mei 2007

Villa info

• AdresAvenida das Dunas 321 61600-000
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Casa dos Ventos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa dos Ventos in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa dos Ventos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.