Géén boekingskosten

Meer pension info

33 Reviews over Casa Dona Rosa

• 9Harry & Donja29-06-2020

Rustige Pousada

Zeer vriendelijke echtpaar Gerrit & Roos en behulpzaam. Personeel heel erg vriendelijk en het ontbijt voortreffelijk en uitgebreid verzorgd. Kamers worden elke dag schoongemaakt, elke dag schone handoeken en 3x in de week worden de lakens verschoond. Met Gerrit hebben wij rond gereden om de omgeving te bekijken en vriendelijke mensen ontmoet waar wij de woningen en tuinen mochten bezichtigen dankzij Gerrit.

• 9Dick en Riet02-02-2020

Fantastisch, super relaxed👍

Heerlijke, ongedwongen vakantie met mooi weer en fantastische verzorging!

• 10Marja en Ton25-01-2020

Rustiger en blijer kan `n mens niet worden chapo !

Dit is echt genieten in n heel mooie pousada. De ultieme rust ,aan de rand van het heerlijke Cumbuco. Sochtends n overvloed aan vers geperst sap van verschillende soorten vers fruit. Lekkere verse broodjes en stukken meloen ,papaya ,banaan etc. te veel om op te noemen. Gemoedelijke sfeer ,heerlijke kamers met goede airco enn SUPER goed bed.Meer en beter uitrusten dan hier kunnen wij ons niet voorstellen. Deze pousada is echt voor de rustzoekers ,kleinschalig (8 ruime kamers) heerlijk zwembad met aparte jacuzzi mooie tuin met mango boom ,cashewboom ,bananenboom en cocosnotenboom. Hele mooie planten en struiken. Deze prachtige oase wordt onderhouden door Carlos de tuinman annex klusjesman. Hij en zijn vrouw (die de kamers iedere dag weer heerlijk voor je opfrissen) zijn Braziliaans en wonen op de pousada van eigenaren Gerrit en Rosa. Er zijn woorden tekort om dit mooie plekje goed te omschrijven. Ga het gewoon zelf beleven.TOPPER !

• 9Steven en Margreet14-12-2019

Een vakantie om nooit te vergeten

We zijn net terug van een heerlijk verblijf bij Gerrit en Roos. Het is een prachtige locatie, mooie en goed onderhouden tuin met een heerlijk zwembad. De kamers zijn eenvoudig netjes en schoon, ze worden elke dag schoongemaakt. Als je op je terras zit kijk je in de prachtige tuin. Het ontbijt is heerlijk, elke morgen verse broodjes, verse sapjes koffie thee cake een ei zoals jij het wilt teveel om allemaal op te eten. Gerrit en Roos is geen vraag teveel ze doen er alles aan om het je er zo plezierig mogelijk te maken. We zijn een dag met een taxi chauffeur op pad geweest wat geregeld is door hun, ook geld wisselen kun je beter laten regelen door roos je krijgt dan meer real voor je geld dan bij het wisselkantoor op het vliegveld. De afstand naar de zee en het centrum is goed te lopen ongeveer 5 minuten . Gaan we terug naar Cumbuco dan zonder twijfel weer naar deze fijne plek.

• 9Steven en Margreet14-12-2019

Een verblijf om nooit te vergeten

Het is een prachtig verblijf, mooie tuin heel fijn zwembad. De kamers zijn eenvoudig netjes en worden elke dag schoongemaakt, de douche is heerlijk. Vanaf je terras kijk je in de mooi verzorgde tuin. Elke morgen een heerlijk ontbijt met verse sapjes een eitje zoals jij hem wilt en lekkere broodjes, cake, koffie/thee fruit te veel om op te eten. Gerrit en Roos doen er alles aan je verblijf zo plezierig mogelijk te maken. Geen vraag is hun teveel. We hebben een rondrit gemaakt met de taxi door hun geregeld, ook geld wisselen kun je prima bij hun doen, je krijgt er meer voor dan bij het wisselkantoor op het vliegveld. Gaan we terug naar Cumbuco dan gaan we zonder twijfel terug naar deze prachtige pousada.

• 10Anita en Mars Schuurman24-10-2019

Fantastisch!!!

We hebben zo'n leuke vakantie gehad. Gerrit en Roos de eigenaren van Casa Dona Rosa zijn ontzettend vriendelijk, behulpzaam en kunnen je veel vertellen over Cumbuco. Ook een ritje met Gerrit is superleuk. Het is daar een oase van rust, een klein paradijsje!! Ontbijt is super!! De kamers zijn ook prima en met een zitje en hangmat voor de deur. In Cumbuco kun je bijna overal heerlijk eten en drinken, de mensen zijn heel aardig en niemand valt je lastig!! Kortom wij komen hier zeker weer terug!!

• 10Bou en Joke16-08-2019

Was top.

Wat een klein paradijsje. Gerrit en Roos zijn warme en gastvrije mensen. Ga beslist een rit maken met Gerrit en geniet van alles wat hij weet. Wat heerlijk dat er dagelijks werd schoongemaakt en dagelijks schone handdoeken.

• 10Thijs en Jet12-06-2019

Fenomenaal!!!

Wat een geweldig mooi paradijsje bij Casa Dona Rosa!!! Het is superfijn hier, prachtige tuin, heerlijk zwembad met jaccuzi, fijne ruime en schone kamers, ontzettend lekker ontbijt, lieve mensen ( Roos en Gerrit alsmede personeel) die altijd voor je klaarstaan, zelfs op verjaardag een heerlijke taart gebakken voor ons en felicitaties van heel het team!! Echt top!!! Ook vele tips van Roos en Gerrit gekregen over de omgeving en de tour met Gerrit was geweldig. De caprinha's van Roos tijdens het borreluurtje zijn niet te overtreffen!! Het is hier zo goed vertoeven, dat we hier sowieso terugkomen. Voor ons is het zeker een 10+ waard. Gerrit, Roos en personeel superbedankt!!! 😗

• 8Lex Uittenbogaard02-06-2019

Kleinschalig , persoonlijk en rustig.

Met vriendin en 2 dochters (beiden begin 20 jaar) zijn we 8 dagen naar Cumbuco geweest. Het was onze eerste ervaring met Brazilië en het is ons prima bevallen. De kwaliteit van het wegennet in Cumboco is even schrikken, vooral als het regent maar eenmaal aangekomen bij Casa Don Rosa begint het genieten. Gerrit en Rosa ontvingen ons alleraardigst en met een heerlijke welkoms Caprino dus de eerste indruk was direct heel positief. De kamers zijn ruim, voorzien van goede bedden, airco en een heerlijke warme douche. Elke dag werden ze schoon gemaakt en kregen we schone handdoeken. Het ontbijt is zeer uitgebreid met broodjes, verse sap, thee en koffie, cake en elke dag vers fruit.Er zijn maar een beperkt aantal kamers waardoor het erg rustig is en persoonlijk contact met de andere gasten snel gemaakt is. Gerrit en Rosa weten veel te vertellen over de omgeving. Een prima plek als uitvalsbasis, met name voor rustzoekers. Absoluut een topper.

• 10Wieke31-05-2019

Heerlijk verblijf

Een heerlijke rustige locatie op steenworp afstand van prachtige duinen, het centrum met héérlijk eten in de restaurants en de prachtige zee.

Casa Dona Rosa heeft riante kamers die goed schoon gehouden worden, een heerlijk vers (en groot!) ontbijt, mooie tuin met allerlei fruitbomen en een fijn zwembad. 🍉

Gerrit en Roos zijn een fijne gastheer en -vrouw. Weten veel te vertellen over de omgeving en hebben leuke tips. Wij hebben ontzettend leuk met hen geborreld en een aanrader: boek de dagtrip met de 4x4 auto van Gerrit. Een geweldig leuk uitje met diversiteit aan bezienswaardigheden en dingen om te doen. Krijg je zeker geen spijt van!🏞

Gerrit en Roos, bedankt voor ons fijne verblijf en de gezelligheid! En wie weet tot een volgende keer 😄

Pension Casa Dona Rosa info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenida das Dunas, s/n, 61619-520