Géén boekingskosten

• 10Waardering

Pension info

2 Reviews over Casa Banana

• 917-11-2006

In november ben ik er twee geweest, fantastich, strand op nog geen twee minuten lopen. Het ontbijt was een waar feest brood en veel fruit en keuze uit twee sappen die zelf gemaakt werd door de casera die bestond uit sinasappelsap, cashewsap, asserola en nog meer. Een prachtig appertement met uitzicht op zee. Buggytocht gemaakt, voor de deur opgehaald dwars door duinen heen en over het strand. Nog een tourtje gemaakt door het binnenland. Geweldig. Alles prima verzorgd. Netjes en schoon. Gaan er hopelijk volgend weer naar toe.

• 10Patrick en Marije08-10-2006

In september 2006 verbleven wij anderhalve week in Casa Banana. Het was werkelijk een fantastische accomodatie. Een klein paradijs op aarde! Vlak bij het strand en verschillende bezienswaardigheden. Het verblijf is incl. ontbijt en dit was iedere ochtend weer een waar feest. We gaan er zeker nog een keer terug, omdat ons verblijf super goed is bevallen. Zeker de moeite waard! Groetjes Patrick en Marije

• 10Patrick & Marije07-10-2006

Na een verblijf van anderhalve week in Casa Banana kunnen wij zeker zeggen dat dit een absolute aanrader is! Een klein paradijs op aarde! (anderhalve week was dus ook eigenlijk te kort) Vlak bij het strand, voldoende eetgelegenheden en een hoop bezienswaardigheden. In dit kleine stukje tekst kunnen wij helaas niet aangeven hoe fantastisch het daar is, maar we kunnen zeker zeggen: ga er heen, beleef het zelf en je zult zien dat er geen woord van gelogen is.

Pension Casa Banana info