Hotel 0031 Dunelodge

Tonen op kaart

47 reviews over Hotel 0031 Dunelodge

• 10Henk15-01-2020

Fantastisch hotel

Erg leuk en gemoedelijk hotel, erg knus en rustig. Fantastische bedden en een mooie grote douche ruimte. Heerlijk uitgebreid ontbijt met div verse sapjes, lekkere koffie of thee. Zwembad is heerlijk voor een frisse duik. Je zit vlak bij het strand en het kleine stadje cumbuco. Cumbuco is niet groot maar heeft tal van restaurantjes. Bij het hotel kun je trouwens ook heerlijk lunchen of dineren. De 5 honden die er verblijven zijn erg lief en zeker niet aanwezig. Je kunt hier ook div uitstapjes boeken. De buggytour is wel erg gaaf.
    Janneke en Roel bedankt voor de gastvrijheid.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Mariannne de Werdt27-12-2019

Ge-wel-dig!

Deze accommodatie hebben we uitgekozen puur aan de hand van de lovende reviews. De pousada an sich maar ook voor de service verleend door de eigenaren. Bij aankomst bleek echter dat zij op vakantie waren maar dat werd opgevangen in een zeer warm welkom door, de eveneens Nederlandse, Chayenne. De appartementen zijn gelegen in een prachtig mooi begroeide, goed onderhouden, tuin. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien met een heerlijk bed (boxspringmatras). Iedere ochtend staat een heerlijk ontbijt op je wachten met verse vruchtensappen, broodjes, diverse zelfgebakken taarten, te veel om op te noemen. Vers en met liefde bereid. Zo eet je ook heerlijk in het bijbehorende restaurant Castanha, met gerechten uit verschillende windstreken. Op het terrein zijn huisdieren. Wat een schatjes! Kortom, niets dan lof over dit hotel en alle toppers van medewerkers met in het bijzonder Chayenne en Zizi!

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Jamie09-09-2019

Super vakantie!

Het hotel was super, schoon, netjes bijgehouden en alles zag er spik en span uit. Erg leuke vakantie gehad en vooral door het warme welkom van de eigenaresse die je met alle liefde de aanraders verteld en je weg wijs maakt. De omgeving buiten het hotel was wel even een omschakeling. Ook erg gezellig met alle honden en katten die er zijn, top!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Dhr van Oosten21-08-2019

Aanrader!!

Heerlijk relax verblijf gehad, superschoon en een mooie tuin. Alles is tot in de puntjes geregeld, personeel staat voor alles klaar. Ook lekker kleinschalig, veel personelijke aandacht. Kortom; als regelmatige brazilieganger kon ik zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ronald. Jolande en Nienke helthuis25-03-2019

geweldig

Midden januari waren wij in het verblijf van Janneke en Roel in Boutique 0031. Wij hebben het heerlijk naar onze zin gehad, de accommodatie was geweldig en ook de gastvrijheid. De gastheer en gastvrouw leggen je goed in de watten. Ook het personeel is uitermate behulpzaam. Aanrader is kite-beach waar je heerlijk kunt relaxen en genieten van de kite-surfers. Stadje is klein maar gezellig en niet duur. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 7Elise22-02-2019

Combucco leuk voor 1 keer, maar niet vaker.

De hygiëne was ver te zoeken hier. Ga niet alles opnoemen. maar veel mensen hadden buikloop en overgeefverschijnselen:-( De tuin is met veel zorg en kunst erg leuk gemaakt! Knus ook, niet te groot hotel. De huisjes staan overal in de tuin. Veel honden en katten. Vond de poezen vooral erg leuk. Achter het hotel mooie duinen. Kun je smorgens heerlijk wandelen, nog niet te heet dan. Dagtocht naar de binnenlanden is een echte aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9Jane03-11-2018

Geweldig, wanneer mogen we weeer?!

Geweldig hotel klein schalig met super leuke Nederlandse eigenaren & lief zorgzaam personeel! Ze regelen werkelijk alles voor je!! Achter het hotel ligt een mooi duin gebied met een toffe zonsondergang! Loop afstand van het strand (wat een super plek is om te kiten of relaxen)en dorpje, prima te doen. Leuk maar klein dorpje, met genoeg restaurants & supermarkt & winkeltjes! Het hotel heeft zelf ook een restaurant waar je zeer goed kan eten! Zou dit iedereen kunnen aanraden, we hebben het geweldig relaxe leuke vakantie gehad & we gaan zeker nog wel een keer terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9selma30-10-2018

Geweldig hotel op een droom surfbestemming

We verbleven in dit heerlijke hotel tijdens een surftrip met vrienden. 3 losse kamers op het complex. Wat een perfecte locatie, en fijn om hier te relaxen na het surfen. De persoonlijke service van de gastvrouw en medewerkers was werkelijk subliem. Het ontbijt was vers en heerlijk. We voelden ons hier meer dan welkom

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Frans Timmermans20-10-2018

Super hotel met dito eigenaren, zeer betrokken, vriendelijk en behulpzaam personeel. Absolute aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Marloes12-09-2018

Aanrader!

We hebben genoten bij 0031. Niks was te veel en ons dochtertje van 2,5 kon heerlijk spelen. Overzichtelijk, kleinschalig en Eem goede, rustige ligging. Mooi aangelegde tuin, prima zwembad, lekker eten, goede tips voor activiteiten in de omgeving. Goede kiteleraar ook :D En zo kunnen wij nog wel even doorgaan. Dus zeker een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

1 tip over Hotel 0031 Dunelodge

• ben, 10-02-2012

kijk Janneke eens lief aan en ze maakt pannenkoeken voor het ontbijt of wentelteefjes....

1 vraag over Hotel 0031 Dunelodge

• Marco, 23-01-2013

Ligging 0031

Klopt het dat vlakbij 0031 een soort sporthal is waar 's avonds veel muziek en daardoor in de avonden minder rusitg is?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groet,

Marco