8,7

41 reviews over Hotel 0031 Dunelodge in het Nederlands

De hygiëne was ver te zoeken hier. Ga niet alles opnoemen. maar veel mensen hadden buikloop en overgeefverschijnselen:-(

De tuin is met veel zorg en kunst erg leuk gemaakt! Knus ook, niet te groot hotel. De huisjes staan overal in de tuin. Veel honden en katten. Vond de poezen vooral erg leuk. Achter het hotel mooie duinen. Kun je smorgens heerlijk wandelen, nog niet te heet dan. Dagtocht naar de binnenlanden is een echte aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig, wanneer mogen we weeer?!

Jane,
3-11-2018

Geweldig hotel klein schalig met super leuke Nederlandse eigenaren & lief zorgzaam personeel! Ze regelen werkelijk alles voor je!! Achter het hotel ligt een mooi duin gebied met een toffe zonsondergang! Loop afstand van het strand (wat een super plek is om te kiten of relaxen)en dorpje, prima te doen. Leuk maar klein dorpje, met genoeg restaurants & supermarkt & winkeltjes! Het hotel heeft zelf ook een restaurant waar je zeer goed kan eten! Zou dit iedereen kunnen aanraden, we hebben het geweldig relaxe leuke vakantie gehad & we gaan zeker nog wel een keer terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig hotel op een droom surfbestemming

selma,
30-10-2018

We verbleven in dit heerlijke hotel tijdens een surftrip met vrienden. 3 losse kamers op het complex. Wat een perfecte locatie, en fijn om hier te relaxen na het surfen. De persoonlijke service van de gastvrouw en medewerkers was werkelijk subliem. Het ontbijt was vers en heerlijk. We voelden ons hier meer dan welkom

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Frans Timmermans,
20-10-2018

Super hotel met dito eigenaren, zeer betrokken, vriendelijk en behulpzaam personeel. Absolute aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Aanrader!

Marloes,
12-9-2018

We hebben genoten bij 0031. Niks was te veel en ons dochtertje van 2,5 kon heerlijk spelen. Overzichtelijk, kleinschalig en Eem goede, rustige ligging. Mooi aangelegde tuin, prima zwembad, lekker eten, goede tips voor activiteiten in de omgeving. Goede kiteleraar ook :D En zo kunnen wij nog wel even doorgaan. Dus zeker een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Heerlijk! Een plek om terug te komen!

Marjanne Kole,
12-9-2018

Een heerlijke plek! Gezellig restaurant, goed eten, heerlijk caiprinha's! Mogelijkheid om kitesurflessen te nemen bij SportSapo ( in de pousada). De lessen worden gegeven door een gecertificeerde Nederlandse kitesurfinstructeur Marijn. Hij spreekt ook Braziliaans en Engels, dus iedereen kan hier les nemen. Vlakbij het centrum van Cumbuco met leuke restaurants voor elk budget. Strand ook op loopafstand.

Vriendelijk personeel voor wie niets te veel is. Kortom: doen!

Gereisd met partner in juli 2018

Een heel mooi plekje!

Valerie,
12-9-2018

Heel mooie rustige locatie. Dichtbij het strand.

De huisjes zijn heel sfeervol. Het zwembad is fijn en in het restaurant serveren ze lekker eten. Het personeel is heel behulpzaam.

Geen minpunten eigenlijk ...

Gereisd met partner in januari 2016

Prachtige mooie Pousada. Heerlijk bed, goede douche/badkamer. Super vriendelijk personeel met goede service. Lekker ontbijt en een geweldig restaurant met top kaart!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Resort 0031 in Cumbuco is een oase waar je tot rust komt & waar gezelligheid voorop staat. Het resort is prachtig ingericht, net onderhouden appartement, prachtige lounge vol mooie bloemen, een heerlijk restaurant, goede locatie met top personeel. Het resort is voor ieder type reiziger aangenaam.

Iedere dag begon 's morgens met een heerlijke ontbijt, vol keuzes aan verschillende eetwaren. Verse bolletjes met een gebakken eitje, heerlijke vruchtsappen, verschillende keuzes aan cake's, ga zo maar door.

Iedere dag staat er iemand klaar om met jou de dag of dagen door te nemen, zodat je je nooit hoeft te vervelen. Vanuit de Pousada heb ik de mooiste activiteiten ondernomen, samen met andere gasten of alleen. Vanuit de Pousada regelden ze vanalles. voorbeeld: een heerlijke bbq met alle gasten, een trip naar de avondmarkt in Fortaleza, buggyride over de duinen, massages, Cultuurtrip naar het binnenland (Guaramiranga), kite-surfen, etc.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Aanrader!! Doen!! Genieten !!

Koert,
10-9-2018

Wat hebben wij genoten bij Janneke en Roel.

Bij aankomst kregen we meteen een ruimere kamer omdat ze die beschikbaar had, zo fijn met onze dochter! Top restaurant heerlijk gegeten !! Heerlijk rustig bij t fijne zwembad gelegen en mooie uitstapjes gemaakt, kortom echt een Top vakantie wij raden het iedereen aan!! Met of zonder kinderen jong of oud!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 0031 Dunelodge in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 0031 Dunelodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.